Movie Challenge #3

Ik heb van de week de ingeving gekregen om tijdelijk eens te proberen om met zeven thema’s te werken. Zeven dagen, zeven verschillende onderwerpen om zo eens aan mijn beloften te voldoen die ik zo hier en daar heb rond geslingerd.

Op de Donderdag zul je de komende tijd de Movie Challenge terug vinden, films die ik gezien heb. Wil je weten hoe het exact zit? ~KLIK~  <—- Hier vind je het verhaal, en wanneer ik gestart ben. Waarom op de donderdag? Omdat het weekend er bijna is, en mocht het weer nu niet mee werken, kun jij eventueel rustig op zoek naar de desbetreffende film als het je aanspreekt.

Ik zeg altijd dat ik van niemand echt fan ben, dat is ook waar, fan zijn betekent dat je alles weet wat er te vinden valt over een bekend persoon, acteur, actrice, band, zanger, noem het maar op, dat ben ik dus niet. Ik kijk naar een film om het verhaal, of het mij meetrekt en sleurt, dat is belangrijk voor mij. En dan valt het mij wel op dat er een aantal acteurs blijken te zijn, dat als zij erin zitten (iets wat ik van tevoren eigenlijk nooit bekijk of zelfs weet), dat het gewoon goede films zijn. Vind ik dan. Deze week krijgen jullie Bruce Willis voor jullie kiezen, iets wat ik niet wist zelf of beseft heb vooraf. Maar wat een parels van een films! Hier vind je film nummer 13, dus start ik nu met nummer 14.

14. Cop Out  2010- Bruce Willis oa. Jeetje wat heb ik gelachen! Geweldig gewoon! Vanaf minuut één al, moest ik lachen en dat bleef maar doorgaan, natuurlijk zit er ook actie in.

 

15. En toen zag ik …. Mercury Rising, echt ik dacht dat ik die film al kende, maar nee, ik had hem nog nooit gezien. Een film uit 1998 nota bene! De titel kende ik dus wel, maar de moeite waard ook, als je hem nog nooit hebt gezien! Wat een acteer talent van het kind.

 

16. Mensen, Tears of Sun!  Wat zich afspeelt in Afrika, ontzettend spannend! En ook deze heb ik even gemist…

 

Dan wil ik nog een film tippen, deze blijkt OOK op Netflix te staan!!!! Maar ik had hem gewoon van tv opgenomen, en echt, nog zo’n acteur waar ik schijnbaar gek op ben (behalve in Tarantino), John Travolta, maar ik… HERKENDE HEM NIET! hahaha Misschien zeg ik nu wel teveel, nou ja…. Hij is een hoofdrol in die film, maar ja, ik lees het niet van tevoren ik start een film gewoon en als ik mee getrokken wordt, blijf ik kijken, dan maken de acteurs mij weinig uit. Oh ja, met tegenspeler Jonathan Rhys Myers, ja hij van The Tudors, King Henry 😉

18. From Paris with love 2010, tot op het einde spannend! Met een plot die je niet verwacht!

Zover voor deze keer mijn lijstje met films die mijn aandacht konden behouden. En ik denk dat de meesten van jullie deze al kennen, maakt niet uit, ik zag ze stuk voor stuk nu voor het eerst, als ik naar de jaren kijk waarin ze uitgekomen zijn, dan klopt dat ook wel. Was ik met andere zaken bezig. 😉

 

32 thoughts on “Movie Challenge #3

  1. Mercury Rising is de enige film (van jouw lijstje) die ik gezien heb, ik vond het een prachtige film! Zelf kijken wij iedere vrijdag, – en zaterdagavond een (nieuwe) film. Vorige week hebben wij de films: “Er Ist Wieder Da & Black Mass gezien.

    Liked by 1 persoon

  2. From Paris With love is inderdaad een goeie film. Lekker veel actie en zo en op zich niet eens zo onwaarschijnlijk dat zo iets echt kan gebeuren.
    De films met Bruce ken ik ook allemaal.
    Ik ben geen fan van acteurs bands, of zangers heb wel voorkeuren. Ik ben wel fan van mijn kinderen 😀 die doen het zo goed.
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Ja zo dus, hier dus dito, maar daar kom ik nu langzaam achter, dat ik schijnbaar voorkeuren heb, hahaha en fan van mijn dochter ben ik ook, fijn voor jou en mij dat ze allemaal zo goed gaan 😀

      Like

  3. Ik ken geenvan deze films haha. Bruce Willis ken ik wel, maar ik moet heel hard graven in mijn geheugen om te bedenken in welke film ik hem heb gezien. Het eerste dat in me opkomt is Bruce Willis als vader van Elizabeth, de jonge vriendin van Ross in Friends (over fan gesproken haha).

    Liked by 1 persoon

  4. Geen van allen heb ik ze gezien haha. De titels komen me wel bekend voor, maar ik ben zo slecht met films. Ik wil ook nog zoveel film kijken, maar ik kijk momenteel vooral series. Het lijstje met films wordt zo dus alleen maar langer;-) Bruce Willis is inderdaad wel een hele goede acteur.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

