Even bijkomen

Het was absoluut mijn bedoeling om jullie te vertellen over gisteren, zondag 20 maart, mijn dag op de trein, gratis met het boekenweekgeschenk, onderweg naar Sytse. Hij heeft al een hele mooie ‘plog’ neer gezet en hoe de dag is verlopen vanaf dat wij samen waren, ik heb natuurlijk meer, want ik ben diegenen die ruim 4 uur op de trein heeft gezeten in totaal. Ik zou ik niet zijn als ik daar dan ook zou starten.

Het is nu maandag, de dag was super maar dan ook echt supergaaf! En nu zit ik naar mijn foto’s te staren om ze te bewerken, verkleinen en welke zal ik gebruiken en ondertussen roept de huishouding ook naar mij. En dat heeft even voorrang vandaag met gisteren in mijn achterhoofd en heel veel energie. Daar maak ik dus even gebruik van nu, en ondertussen komen er alleen maar foto’s bij, die passen bij gisteren en vandaag verder gaat, en zo komt ook mijn eerste plog online? De eerstvolgende, ik wil er echt even goed voor zitten met een opgeruimd hoofd.

Toch, alvast even deze foto, die eigenlijk heel wazig was, lang leven paint shop pro!

vloed1

Ik kan jullie ook alvast vertellen waarom ik even haper, ik ben in tijden niet meer zolang van huis geweest qua uren op 1 dag, dat Picasso met name mijn tijd en aandacht telkens opeist, hij was meer dan blij mij weer te zien en dat zet vandaag door. Natuurlijk door telkens bij mij te komen liggen en de halve laptop te bedekken al spinnend dat ik eigenlijk even weinig kan zodra ik hier kom zitten, hahaha

vloed2

En de stof die jullie zien, is van het balkon hoor, daar had ie even liggen rollen πŸ˜‰

 

37 thoughts on “Even bijkomen

  1. Grappig he dat zo’n kat je dan zo gemist kan hebben! Die van ons was gisteren nogal kapot omdat we zowel zaterdag en zondag nogal vroeg eruit waren voor Max Verstappen en ze deed gistermiddag niks anders dan gapen en nog eens gapen. Zo grappig om te zien.
    Leuk dat jullie naar Callantsoog zijn geweest! Wij waren er 2 jaar geleden met vrienden en het is inderdaad een hele mooie omgeving dus ben erg benieuwd naar de foto’s. Ik heb op Facebook al het nodige voorbij zien komen dus kom maar op met je plog!

    Liked by 1 persoon

    • De Plog Silke, dat is mijn dag met Syts, hahahaha maar dan vanaf mijn huis naar het zijne en weer terug πŸ˜‰ Het was leuk om te lezen dat je dacht dat ik echt Morgaine heet πŸ˜›

      Like

  2. Je bent ondertussen precies bekomen van je dagje uit, dat is te zien op je volgende logje!
    OT: bedankt voor je bezorgdheid, we zijn aangeslagen maar verloren gelukkig geen geliefden daar bij die catastrofe in Brussel…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

