Psssst update what’s up

Ik geloof, ik denk, ik hoorde gisteravond ergens voor het slapen gaan, bij het sluiten de laptop,

KRAK

Geloof mij, dat wil je horen, en het voelt goed, nog wel rauw in de nek, maar de hoofdpijn is weg! De wervel staat weer op zijn plek!

Wat ik deed? Nou ja, gewoon als altijd, ik boog mijn arm en deel rug even naar voren…. that’s the point, kan dus overal en nergens gebeuren dit, met niks in je handen bij een doodnormale beweging, zowel eruit als er weer in….

Vandaag ben ik vrijwel de hele dag onderweg, straks een afspraak eerst, daarna werken dus tot morgen, hahahaha Β πŸ˜‰

Ik wens iedereen een hele fijne donderdag toe!

38 thoughts on “Psssst update what’s up

  1. Ik dacht heel even dat de ‘KRAK’ iets heel pijnlijks was, maar hoera, het is goed nieuws!! Ik dacht heel even dat je update misschien zou gaan over je nichtje, want daar ben ik ook wel stiekem een beetje nieuwsgierig naar (hoe het gaat enzo) πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Goed, hahahaha ja ik moet mijn familie respecteren en ik heb een update geplaatst onder what’s up, ze zijn thuis, alles volgens planning en de kraam is er nu, daarna is er m ijn moeder, en daarna ergens ga ik weer een keer op visite als ze hun ritme hebben gevonden πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

