Jarig!

Mijn moeder is jarig vandaag, 27 jan. dus. En ik ben even een dagje off van de blogs in elk geval, wellicht zal er wel activiteit zijn op instagram.

Ik ga even een feestje vieren πŸ˜€

Sweet-birthday-wish-for-mother

De afgelopen dag heb ik alles weer voor elkaar gekregen qua huishouden incluis boodschappen, toen stortte ik even in, en nam mijn tijd, crash tijd. Zorg altijd goed voor jezelf! Want alleen dan kun je er zijn voor anderen. ❀

Ik wens iedereen een zeer fijne dag toe!

 

48 thoughts on “Jarig!

  1. Oooo, nu ik voor het eerst weer een op de blogs kom, ook al gaat het moeizaam en traag, zit ik hier precies midden in een feestje… proficiat lieve moeder van de al even lieve Morgaine!
    En bedankt voor je steunende woorden meid..

    Liked by 1 persoon

  2. Gefeliciteerd met je moeder Suuz. Maar er maar een mooie dag van. Maar dat zal vast goedkomen.
    Ik dacht bijna dat je weer gestopt was met bloggen. Maar ik zag een berichtje binnenkomen op mijn blog, dus toch even checken dan hΓ¨, en jawel, er stond wat πŸ˜€
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Het was gewoon gezellig, ze vierde het niet echt dit jaar πŸ˜‰ Volgende keer weer denk ik πŸ˜€ soms lopen de dingen net even anders dat er andere zaken belangrijker zijn. Maar we blijven welkom, mijn dochter zal bijv. helaas niet even langs kunnen, ook het weekend niet, maar dat is niet erg. πŸ˜€

      Like

  3. Nou, ik was gister dus ook even een dagje offline, dus mijn felicitatie is ook een dagje te laat 😦 mÑÑr, ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben gehad en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je mams!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

