Instagram – Humor

Ik hou zo van humor en gisteren zag ik Northflix binnen komen met een nieuw artikel op haar blog, de titel deed mij al glimlachen, ja als zij los gaat en kan gaan vanuit haar gevoel, echt dan lig ik hier vaak bijna op de grond van het lachen. Ook omdat ze haar mening geeft op een humorischtische wijze, en die deel ik dan ook vaak. En dan komt het duiveltje in mij naar boven en zie ik haar weer lachen daar ergens in Friesland als ik mijn plan doorzet.

~HIER~ kun je lezen waar zij over schreef: Ben ik een ‘faker’ op social media. <—- twee links mensen, dezelfde, klik als je het echt wilt lezen, kom niet aan dat je het niet gelezen hebt en wel zou willen.. dank je wel πŸ˜›

Het gaat in het kort over foto’s plaatsen, met name op instagramΒ (<—– KLIK, voor mijn instagram), nu vind ik dit totale onzin, gezien ze allemaal snijden, knippen en plakken vaak of het net niet mooi genoeg is om erop te zetten? Wie bepaalt dat in godesnaam! Ik bedoel, het is het echte leven en ik ga voor imperfectie. Nu schijnt het zo te zijn dat sommige mensen op instagram hun hele feed in één stijl maken en behouden, overbelicht, dus de foto’s zijn zacht en vrij wit, of zwart/wit of, of, of…

Wat heb ik een lol gehad, ik bedacht om alleen ‘witte’ dingen of spullen of omgevingen te plaatsen, voor 1 dag slechts en dat is gelukt. Toen ik mijn eerste foto wilde neer zetten, zag ik een filter die moon heet, en dan maak je de foto eigenlijk ook nog eens zwart/wit. En ik besloot om voor gisteren de hele dag dezelfde filter te gebruiken, dus dubbel wit eigenlijk. Wit object of omgeving en dan ook nog in zwart/wit neerzetten, nou echt hoor, het is mij gelukt, ik heb nog nooit eerder zoveel foto’s over de dag neer gezet, ik heb meer wit om mij heen dan ik besef en sommige dingen totaal ongepland, zoals het zeeppompje bijvullen die toevallig wit is, met witte zeep erin, en dan over laten lopen per ongeluk. Wit ondergoed trok ik uit de lade, en ga zo maar door, mijn dochter kwam onverwacht even buurten en haar zette ik erop met haar eigen witte knuffel aap van vroeger. Hahaha

Onderweg vroeg Northflix nog, ‘krijg je nu meer likes?’

Nee dus! maar ik heb dan ook niet #blackandwhite gebruikt onder die foto’s, misschien als ik dat had gedaan dan wel… kan alsnog natuurlijk, hahaha

Hoe het er nu uitziet? Nou zo dus, en dan is het er nog niet van gekomen, ik heb nog een verzoekje staan van Saskia eigenlijk, het toiletpapier, die had ik ook al bedacht, maar het werd net even anders, want zo kwam ik ook uit op mijn witte gympen, wat ik mij pas realiseerde dat die ook vrij wit zijn, toen ik bij fysio in de legpress lag, ik was alleen mijn telefoon vergeten, pas thuis heb ik deze er ook nog opgezet en zelfs Picasso, ondanks dat ie meer zwart is, heeft het ook nog gehaald op deze ‘witte feed’.

wit1

wit2

Ik heb er zeker van genoten zo’n dagje met humor, en wat vinden jullie hier nu van, zo’n lijn, dat alles maar in 1 stijl te vinden is. Zelf ben ik er nog niet over uit, het is leuk voor een dag, maar soms wil ik toch kleur zien denk ik, wie weet ga ik nog even door vandaag πŸ˜‰

Zit jij op instagram en volg ik je al?

Mocht je er nu zitten wat ik nog niet weet, vermeld dan jouw instagram link, zodat ik je kan vinden, leuk en gezellig! Β πŸ˜€

 

 

 

57 thoughts on “Instagram – Humor

  1. Oei ik gebruik regelmatig dezelfde filter, want ik schiet bijna altijd op dezelfde plaats op hetzelfde uur en foto en dan komt ie zo lekker mooi eruit… Ik denk eigenlijk dat iedereen wel zijn eigen stijl heeft. Dat van mij zou je dan kunnen omschrijven als ‘oh shit is gaaf – kut ik sta in het licht – kut wat een stomme schaduw – whatever ik post het toch’ of zoiets hihi..

    Liked by 1 persoon

  2. Steeds dezelfde filters gebruiken? Nee joh, dat is veel te eentonig in de 1ste plaats & ten tweede dient niet elke foto zich voor 1 specifieke filter. Nu ja, ieder doet wat hij/zij wil natuurlijk πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  3. Heeeerlijk die humor! πŸ˜€ En nee zoals je weet heb ik (nog) geen instagram πŸ˜‰ Komt nog wel… moet eerst nog steeds een stuk of 100 blogs lezen om weer bij te zijn. Gaan we morgen eerst maar eens doen. Ik heb vandaag ook een mega humorvolle dag gehad. Geen idee waarover we al die lachbuien hadden, maar leuk was het wel πŸ˜› Ben trouwens benieuwd wat er gebeurt als je je roze bril op zet πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. Ik hou al amper vol om dingen te uploaden naar Instagram, laat staan alles in een stijl. Verder vind ik het likies jagen op die site niet echt boeien en sommige mensen plaatsten de hele dag door. Hebben die geen probleem met verslaving of zo? vraag ik me dan af. IK heb er zelf gewoon geen tijd voor, maar krijg wel al die updates op mijn telefoon binnen. Dus instagram gaat er zo af besluit ik nu terwijl ik dit typ. πŸ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Oh, wat gek, ik krijg wel updates binnen via de telefoon, maar geluidloos… geen idee hoe dat kan, dus ik moet er zelf om denken dat ik zo nu en dan eens op instagram ga kijken en reageren eventueel, hahahaha en soms is dat maar 1x per dag… Dit was een uitzondering, is ook niets voor mij nee! Om echt zo heel de dag erop te zitten, dan heb ik ook genoeg andere dingen te doen waardoor ik het ook vergeet, lol.

      X

      Like

    • Niet iedereen, dat is ook een puntje, scheren en kam πŸ˜‰ maar ik geef toe, als ik kan, maak ik het ook even netjes om de foto’s heen, maar dat gebeurt altijd al, vroeger had je de fotovakschool daarvoor om dat allemaal te doen. Of t eleren πŸ˜‰

      Like

  5. Zwart/wit is best leuk voor een keer maar geef toch de voorkeur aan kleur. Maakt het leven een stuk leuker, toch? Het zijn bij mij vaak wel foto’s met hetzelfde onderwerp, namelijk natuur en landschappen maar dat is nu hetgeen wat ik mooi vind. Om mijn ontbijtje op de foto te zetten… tja, daar denk ik gewoon bijna nooit aan, dus dat komt dan ook niet op Instagram. Maar verder… tja, is het gewoon mijn leventje, niks fake aan, gewoon zoals het is.

    Liked by 1 persoon

    • Zo is het maar net Wanda, hier ook niet, maar ik ben wel eerlijk dat ik vaak ook even iets uit beeld haal of de zon opzoek, dat is eerder en meer waar het over gaat, en als je dat al doet, ben je schijnbaar fake…. bullshit dus πŸ˜‰

      Like

  6. Nu ga je lachen, maar ik vind het een hele prestatie om alles in één stijl te uploaden, dus applaus voor jou! Ik probeer het wel eens, maar dat is meestal een grote #fail. Sowieso moet ik mezelf eens aanleren om wat meer met instagram te doen, ben er héél slecht in πŸ˜›

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

