Making a Murder

Wat

een

vuile 

flikkers!

Dit moest ik even kwijt.

Serie is te zien op Netflix, ik heb hem in één ruk afgekeken.

Goed, klik op het woordje Netflix en lees wat het AD vertelt over deze serie, ik hoorde het in DWDD en heb zitten zoeken, tot ik bij Bente las dat deze serie dus op Netflix wordt uitgezonden. Ik ben gestart gisteravond en zag pas om en uur of 6 mijn bed, ik ben nog kwaad… grrrrrrrr. Oh ja, spoiler alert in het artikel van het AD dus pas op als je zelf nog wilt kijken.

42 thoughts on “Making a Murder

    • Oh ik heb goed geslapen Sjoerd, hahaha dat was het verder niet, dan toch ook een beetje ver van mijn bed show, al link ik dit wel terug naar een aantal zaken hier in Nederland ook… zo ondertussen.

      Like

  1. Ik begrijp je echt helemaal. Ik ben nu bij aflevering twee. Ik zou het in een keer willen kijken, maar Manlief heeft geen tijd en we kijken het samen. Ik merk dat ik er echt mee blijf rondlopen.

    [SPOILER ALERT] Toen in de eerste aflevering werd verteld dat hij een kat in het vuur had gegooid, was hij in eerste instantie afgeschreven voor me. Dat klinkt hard, maar ik reageer nogal heftig op dit soort dierenleed. Máár… dan ga je verder kijken en besef je dat niemand verdient wat hij moet doormaken. Ik had gelezen dat Obama hem geen pardon kán geven en de gouverneur hem geen pardon wíl geven. Ik hoop zo dat het hoger beroep eindelijk een positief resultaat zal opleveren. [/SPOILER ALERT]

    Liked by 1 persoon

    • hahahahahaha om de Spoiler Alert, ja die kat was even een dingetje, maar wat men zegt, domme keuzes, het is ook per ongeluk gegaan naar ik het begreep, hij gooide de kat OVER het vuur, blijft dom, maar ja….. uiteindelijk, voor het nu… ik zal niks zeggen verder 😉

      Like

  2. Ik had hem al in mijn ‘watchlist’ gezet. Ik heb net PLL gekeken en was van plan later vanavond de laatste van Jessica Jones te zien (al is dat ‘science fiction’ gedoe niet per se mijn ding).
    Ik weet al wat ik daarna ga kijken… 😉

    Liked by 1 persoon

    • PLL? Wat is dat, op dit moment zie ik meer series gewoon op tv, neem ze op, zit nu Person of Interest te kijken, elke maandagavond op Net5… 😀 En do that… ben benieuwd naar jouw mening daarna :O ahaha

      Like

Geef een reactie

