Ik dank jullie!

Die mail he, die ene mail die iedereen denk ik ondertussen van WordPress zelf heeft ontvangen. Iets met een mooie samenvatting, wauw, wat ziet dat er mooi uit! En ja, nu had ik ~hier~ al wat cijfers opgezocht, maar tot mijn grote verbazing komt WordPress zelf met hele andere cijfers en blogs op de proppen, hahaha EN! Ik was eigenlijk vergeten te vermelden wie nu de top3 reageerders zijn op dit blog.

Nou ja, nu heb ik zelfs een top 5! Kant en klaar en nee, het verbaasd mij eigenlijk weinig, alhoewel, Sjoerd! Op 5 nog wel! John… ja natuurlijk, nu had ik Di Mario ook wel verwacht, maar toch niet. Ik denk dat hij net op 6 staat. Β πŸ˜‰

Maar ja, de absolute top 5?

  1. Natasja
  2. Sabine
  3. Trees
  4. John dus
  5. Sjoerd

Ik wil niet alleen jullie, maar ook alle anderen bedanken voor elke reactie die jullie hebben gegeven en wat IK nu zo grappig vindt?

Lees wat erboven staat, boven de top… op de foto. Welk blog de meeste reacties heeft gekregen. Nou?

blog-reacties1

Het blog genaamd: “Reageren hoe doe jij dat toch!” (97 reacties dus) Echt, mij kun je opvegen van het lachen, hahahaha Komisch dit!

PS, Nesrin, ja jij mag vaker reageren, in je toch al zo niet drukke leventje, hahaha πŸ˜‰ Oh meid, blijf vooral jezelf, dat ik nu soms tijd teveel heb, is weer een ander verhaal, laten we het daar maar op houden, haha

Oh en Northflix, bijzonder dat ik ook bij jou op 1 sta, gezien ik bij jou nu op dit moment met achterlopen een aantal blogs nog wel wil overslaan bij jou πŸ˜‰ (ik kijk wel, maar reageer dan niet), (jij weet wel wanneer niet, haha).

Goed, ik ga dit tussendoortje afsluiten, voor wie mij volgt op ‘Instagram‘ weet dat het haakvirus mij te pakken heeft en ik ga vanavond serieus aan een groot project starten, mijn eerste na al die proefwerkjes van de afgelopen dagen. Sorry, dus, dat ik nog 60 blogs te gaan heb of zo, om jullie te lezen dan… Ik kom! Ergens, ga je mij zien, de vlogs bewaar ik eventueel voor na de top2000. En tussendoor? Haak ik rustig verder.

Ik wens iedereen alvast een heel fijn NIEUWJAAR toe! Dat alle wensen die jullie ook maar hebben, uit mogen komen of in elk geval, gezaaid zijn of mogen worden. Want ik wens iedereen heel veel liefde, licht, rijkdom, weelde en geluk toe in 2016, maar ook ver daarna!  ❀

Oh nog 1 dingetje wat ik in het rapport mis, die reacties in totaal, gaan we samen de 10.000 redden voor 31 jan of op 31. jan. 2016? Nou… Nog spannend! De teller staat nu op:

  • 9.540 reacties

Shoot! Kom maar op met jullie Oud en Nieuw, hoe vieren jullie die! Of niet misschien. Ik ben gewoon thuis samen met Picasso, heerlijk, lekker rustig!

 

66 thoughts on “Ik dank jullie!

  1. Hahaha geweldig! Ik ben gewoon nummer 2! Wat een eer πŸ˜› Ik vond het ook heerlijk om alles te lezen van je, zoveel humor heb je! Zou trouwens leuk zijn als je de 10.000 nog haalt πŸ˜€ Ikzelf post vanavond mijn overzicht, maar niet die van wordpress… snap echt niet hoe iedereen daaraan komt πŸ˜› Ik heb geen mail gekregen of waarschuwing ofzo. Jeetje ik voel mezelf nu echt een maloot, terwijl ik toch al 10 maanden in blogland doorbreng… nouja denk dat ik het gewoon bij mijn zorgvuldig samengestelde overzicht ga houden πŸ˜€ Jij ook een heel fijne jaarwisseling, maar belangrijker nog: een fantastisch nieuwjaar! Met de jaarwisseling zelf heb ik niet zoveel, ben dit jaar ook alleen thuis en ga niets doen. Filmpje kijken en om 10 uur naar bed πŸ˜› x

    Liked by 1 persoon

  2. Hihi, ik kreeg die mail ook en hij is wel leuk hΓ¨? Misschien doe ik er morgen nog iets mee…
    Oud en nieuw, ik weet het eigenlijk nog niet. Een leuk plaatje opleggen, een kaasschotel, dat hebben we al en verder zien we wel of we gekke vrienden hebben die ons opbellen (vast wel…)
    Geniet ervan met Picasso. Hij is vast aangenaam gezelschap.

    Liked by 1 persoon

    • hahaha, ja ook die eerste, bijna 29.000 bezoekers staat er bij mij, 3 tot 4x een uitverkocht, ben het stadion kwijt als er een concert wordt gegeven, hahaha En ja, Picasso is rustig, ondertussen haak ik gewoon door, vuurwerk gaat nu al af hier, zo nu en dan, sier, gelukkig, wel mooi πŸ˜‰ Geniet jij ook van alles? πŸ˜€

      Like

    • Dito terug, en ik ben benieuwd, of het je lukt om wakker te worden, ooit dacht ik… was ik ook alleen, niet lekker, ik ga slapen, ik word wel wakker als het vuurwerk af gaat…. ja de volgende ochtend om 5 uur of zo, hahaha Dwars doorheen geslapen! Ik denk dat ik nu wel gewoon wakker ben, dat haken? πŸ˜‰ En een heel fijn 2016, fijne jaarwisseling voor jullie ook! ❀

      Like

  3. Wat een indrukwekkend aantal reacties, zeg! Ik denk dat menig blogger daar jaloers op wordt. En die teller zal nog wel oplopen, nog nΓ©t voordat het jaar om is.
    Ik wens je een prachtige jaarwisseling Morgaine en een fantastisch 2016!

    Liked by 1 persoon

    • Hahaha dank je wel, het is dan ook echt investeren en soms hele gesprekken houden op den duur onder elkaar onder een blog, dat helpt ook natuurlijk πŸ˜‰ Andersom dito, een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2016!

      Like

  4. Ik wens jou een gezond, geweldig en vooral gezellig 2016 toe. Ik vind het heel gezellig dat ik jou heb “leren kennnen” en wie weet gaan we elkaar in 2016 in real life ontmoeten. Heel erg bedankt voor alles. Je bent een one of a kind topper.

    Liefs,

    Nesrin

    Liked by 1 persoon

  5. Wat leuk zeg zo’n overzichtje. En hilarisch dat juist het artikel over reageren de meeste reacties heeft gekregen haha.
    Ik vier oud & nieuw met mijn vriend. Hij heeft wat dingetjes geregeld zei hij dus ben benieuwd. Hele fijne jaarwisseling alvast en ik kijk al uit naar je artikelen voor volgend jaar (dat klinkt ver weg, terwijl het morgen al zover is:-p).

    Liked by 1 persoon

    • Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling toe en ik ga als vanzelf lezen wat je vriend heeft uitgehaald, zal vast heel mooi zijn πŸ˜€ En ja, tot volgend jaar klinkt elk jaar weer surreal, hahaha

      Like

  6. Neeeee, ook geen mail ontvangen? Waarom jij wel en anderen niet? 😦
    Maar hallo, niet getreurd, ik ben gewoon 3e in de reactie Top 5!
    Niet te geloven! Maar hartstikke leuk natuurlijk!
    Komt gewoon omdat je altijd inhoudelijk leuke logjes hebt, je een enig mens bent, betrokken bij iedereen, nou ja… zo kan ik nog wel even doorgaan. Nog meer veren? U zegt het maar haha.
    Ik wens je een ongelofelijk gezellig, gelukkig en gezond 2016!
    En veel liefs!

    Liked by 1 persoon

    • Niet alleen ik velen met mij hoor, hahaha Wie weet komt dat nog Trees πŸ˜‰ Ennuh dank je wel, ja je staat erin, top 3 zelfs πŸ˜‰ Dit zijn wel genoeg veren zo, te donzig is ook weer niet goed πŸ˜› En ook jij een heel gelukkig 2016 lieverd, dat al je wensen en dromen uit mogen komen! ❀

      Like

  7. Ha Suuz,
    Ik loop nu vast achter met reacties omdat ik weer een par dagen niet logde, maar leuk dat ik in de top 5 sta. πŸ™‚ Ik lees hier graag en ja, als ik lees laat ik een reactie achter. Wel zo normaal en leuk voor jou.
    Ik ga proberen dit jaar weer in de top 5 te komen natuurlijk πŸ˜€ grijns.
    Verder wil ik jou een mooi 2016 wensen. Dat je alles op je pad mag vinden wat je nodig hebt. Veel liefde, veel geluk, een goeie gezondheid..
    We komen elkaar vast ook wel eens tegen. Of dat dit jaar wordt, ja dat weet ik nu niet, maar we zien wel.
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Valt best mee, ik was er zelf ook niet echt, dit is echt al een extraatje geweest, hahaha Het komt zoals het komt John, dat wist ik ook al en haast hebben we niet toch? πŸ˜€ Dank je wel, ik wens jou en de jouwen dito terug ❀

      Like

  8. Dit soort overzichtjes doen het altijd goed! Ik had hem zelf maar bij mij is het natuurlijk een beetje een vertekend beeld omdat ik op een gegeven moment ben overgestapt naar een eigen domein. Maar goed, er zit nog steeds groei in mijn blog en dat is natuurlijk mooi meegenomen! Met oud & nieuw heb ik niks, vind het helemaal niks aan maar goed, de show van Herman FInkers heeft dit jaar veel goed gemaakt, zo scherpzinnig en wat een taalvirtuoos! Ik hou ervan, verder was het vooral een kwestie van bijtanken…

    Liked by 1 persoon

  9. Net een hele reactie getypt en dan staat ie er niet tussen… vreemd! Poging 2 dan maar… dit soort overzichtjes zijn altijd leuk om te lezen! Ik had hem zelf ook en gelukkig is er nog steeds sprake van groei in mijn blog. Met oud & nieuw heb ik helemaal niks, gelukkig maakte de show van Herman Finkers een hoop goed, zo scherpzinnig en wat een taalvirtuoos. Ik hou van dat soort subtiele humor!

    Liked by 1 persoon

  10. Graag gedaan! Haha. Dat zijn mooie cijfers! Oud & Nieuw hebben wij lekker rustig op de bank “gevierd”. Als Flynn zijn kuur niet hoefde lagen wij rond half 11 al in bed. Vond het vroeger altijd wel leuk maar de laatste paar jaar heb ik niet zoveel meer met oud & nieuw.. Vind het stiekem ook sneu geld als je ziet wat er allemaal kapot geknald word haha.

    Liked by 1 persoon

    • Lekker rustig, met wat appen erbij met wat vriendinnen πŸ˜› Gehaakt, en hakend het nieuwe jaar ingegaan, Picasso bij mij en in de badkamer terug gevonden later… en ik ben opgebleven tot Picasso weer bij mij dorst te komen zitten, maar liefst half 5 geloof ik dat het hier rustig werd met vuurwerk en knallen πŸ˜‰

      Like

  11. Leuk juist dat haak virus, er komen mooie dingen voorbij op instagram! Ik doe het je niet na hoor. Wat heb je een hoop reacties mogen ontvangen, leuk om te zien.

    Ik vierde oud en nieuw met familie thuis en later de straat op gegaan om het even goed eruit te knallen. Niet te lang hoor, dat knal vuurwerk hoeft van mij niet. Oh en ik bakte zelf appelflappen, laat ik die ook niet vergeten!

    Liked by 1 persoon

    • Oeh, waaghals, zelf appelflappen bakken, hahahaha Oliebollen ooit wel gedaan trouwens, lekker! Gezellig ook, en die foto gaat zo hier verschijnen, ben zowaar eens op tijd wakker, maar ga zo weer aan de slag, huisje is nu wel een puinhoop (vind ik dan, hahaha) X

      Like

  12. Je blog is hoe dan ook op de goede weg. Zoveel succes kunnen de meesten slechts van dromen.
    Bij ons hier hebben we het eindejaar gezellig thuis gevierd. “Gevierd” is dan wel een groot woord. Lekker samen iets eten en naar TV gekeken. De zoon lekker boven met zijn computers en een kommetje chips.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

