Zentangle kaft

Nu heb ik twee dagen heerlijk gewerkt en afgelopen dinsdag had ik een halve dag die veel te snel ging visite. Vandaag is de eerste dag die ik voor mijzelf heb weer en toch heb ik heerlijk mijn ding al gedaan zoals beloofd aan mijzelf in de avonden.

Ineens bedacht ik mij, dat ik nieuw leven kan blazen in een dummie boek die ik als schetsboek gebruik. Ik heb er nog meer plannen mee zelfs, creatief bezig zijn, uitprobeersels, plakken, knippen, schetsen, zentangelen. De Me Time. En dat deed ik de afgelopen twee avonden, filmpje op, die ik dan eigenlijk met half oog zie, meer luister en lekker bezig zijn.

Ik weet niet hoe het komt, maar nu zit in zo’n flow, wil ermee verder gaan, lekker bezig zijn, en dat ga ik zo ook doen na de koffie.

Het resultaat van gewoon maar wat doen, geen specifiek idee in mijn hoofd, alleen wat geoefende dingen in de praktijk gebracht, zien wat het wordt zonder ontwerp, vierkanten en rondjes.

zentangle-kaft1

zentangle-kaft2

Een dummie boek, en een zwarte eding watervaste stift met dunne punt is alles wat je nodig hebt.

42 thoughts on “Zentangle kaft

  1. Dat is echt heerlijk, even tijd voor jezelf en helemaal zen worden door gewoon te doen waar je zin in hebt. Ik word altijd helemaal rustig als ik teken, kleur of een zentangle maak (maar is echt alweer even geleden dat ik dit heb gedaan). Leuk idee zeg, een kaft versieren met een mooie zentangle!

    Liked by 1 persoon

    • Ja, als ik er aan toe kom, hahaha zover al op zoek geweest naar een haakpatroon, mijn kerstcadeaus net uit zitten zoeken, code, internet, 80 pagina’s met keuzes… lol… tijd voor nog een bakkie en even lekker op de bank klungelen πŸ˜€

      Like

    • Whahahaha ja dat wel, dat zeg ik net nog bij Danielle van Bright Morning Dew, die blij is met haar nieuwe camera, materiaal zegt ze, maar zonder materiaal kun je wel creatief zijn, maar hoe uit je je dan πŸ˜‰ Zo is het dus maar net!

      Like

Geef een reactie

