Testing, testing

Vandaag heb ik een SD card gekregen van mijn vriendin als verjaarscadeautje, en zelf heb ik er nog een kabeltje bij gekocht om mijn telefoon te kunnen leegmaken of de foto’s ook op de laptop te zetten, ik ben dus lekker aan het klungelen.

Eigenlijk, wilde ik dus proberen om een video up te loaden, maar dat kan dus niet, dat wordt niet ondersteund, zo jammer, maar dit is ook wel even grappig denk ik πŸ˜‰

Ik kom dus even nergens aan toe nu, zoiets met zoeken, proberen en ook willen koken, eten en doen, hahaha nieuwe dingen, zo grappig πŸ˜‰

Oh ja, om de foto’s iets groter te zien, klik op 1 foto om ze groter te zien, pijltje links of rechts, en je hebt een slideshow.

60 thoughts on “Testing, testing

  1. Whahaha zit ik net te reageren op je andere blog over de plannen, misschien even niet online, hahaha komt er serieus meteen een nieuwe blog! πŸ˜› Heerlijk, echt! Leuke update trouwens, daar houd ik wel van. Toffe foto’s en leuk te experimenteren. Die van Picasso op het blauwe kussen (of wat is het?) is zo leuk!

    Liked by 1 persoon

    • Zo zie je maar, LOL… anyway, dat blauwe kussen is mijn oude dekbed, 1 persoons die ik kreeg toen we hier in Almere kwamen wonen op mijn nieuwe bed in mijn nieuwe kamer, ahum… ik was toen net 11, hahaha Het is nu mijn warm houd deken op de bank en soms vouw ik hem even netjes op πŸ˜›

      Liked by 1 persoon

    • hahaha ik ben nu wel even klaar, wat handig is en wij van tevoren niet wisten, is dat het kabeltje om eventueel te importeren, ook meteen de telefoon oplaad πŸ˜‰ De boerenkool staat op voor morgen of misschien straks alvast een beetje, maar ik heb ook nog soto, is indische soep, met een eitje erin, klaar!

      Like

  2. Hhahahh wat een leuke kat. Ik had het toevallig ook over een sd kaart want mijn telefoon zit helemaal vol en is nogal traag. Geen idee of er een sdkaart in kan en of het mij lukt alles op mijn pc te krijgen. Om eerlijk te zijn het is dat het moet want ik zie er als een berg tegenop. Maar ja ik ben in opruimstemming want ook mijn huis moet er aan geloven. Ik verlang naar een nieuwe start maar dan moet er nog veel gebeuren.

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi cadeautje kreeg je en ook aan jezelf heb je er eentje gegeven: nu kan je al die knappe foto’s (waaronder hierboven een mooie greep) op je computer parkeren! Geniet er van lieve Morgaine, en ga verder met experimenteren, heel misschien lukt het je dan wel met die video…

    Liked by 1 persoon

  4. Heel leuk om die foto’s van Almere hier te zien. Doet me eraan denken dat ik daar binnenkort nog maar eens een dagje naartoe moet. Veel mensen weten het niet, maar in Almere is op cultureel gebied heel veel te doen Γ©n ook heel betaalbaar!

    Liked by 1 persoon

    • Dat is met de mobiel Silke πŸ˜‰ Instaweather kun je als app op je telefoon zetten, je hebt verschillende, als je die opent en een foto neemt, dan krijg je waar je bent te zien en de temperatuur en soort weer. Gaat vanzelf, doe ik niet zelf, hahaha

      Like

    • Zou kunnen, maar ik ben ergens gestopt omdat het zo hetzelfde leek qua temp, en hier zit ook de humor in die niemand op valt volgens mij, dat er bewolkt staat of lichte regen met een stralende zon op de foto en blauwe luchten, hahaha

      Like

Geef een reactie

