Zentangle tekenen

Even tijd voor een kleine mini update. Ik leef nog, ja echt wel, alleen ben ik even druk voor mijn werk nu. Ik kan namelijk heel goed thuis werken nu en ben samen met een cliënt bezig met zentangles maken en wel in de vorm van een boekenlegger.

zentangle1

Hier ~klik~ schreef ik er al eerder over, alleen die cliënt is ondertussen weg bij onze DBS (dagbesteding) en nu is er een andere cliënt die dit ook heel goed kan, komen we nu achter. Ontzettend leuk. Deze cliënt is alleen zo super snel met alles, dat ze amper bij te houden is. De reden waarom ik nu wat modellen aan het voortekenen ben zodat de cliënt ze van de week kan gaan kleuren, samen met mij. Daarna knippen, lamineren en hop, ze zijn klaar voor de kerstmarkt welke op 9 december gehouden wordt. Woon jij in Almere? Dan ben je van harte welkom!

zentangle2

Nu wat ik de afgelopen dagen even tussendoor heb gedaan en dit vergt concentratie voor mij, nadenken, zoeken naar leuke nieuwe patronen telkens. En dat, doe ik nu gewoon op youtube – Zentangles.

zentangle3

Nu heb ik dus de paradoxen gevonden om te maken en die kosten mij extra concentratie, wat te maken heeft met mijn dyscalculie, i’m sure. Hoe simpel het ook lijkt, de lijnen moeten wel goed starten telkens in het volgende blokje. Ik ga nu nog een serie van 4 starten in elk geval, jullie staan veilig in mijn mailbox. Elke morgen start ik gewoon met koffie en wat blogs lezen, kortom, hoelang geleden ook, je ziet mij vanzelf verschijnen.  😉

zentangle5

Paradox zentangles

Mis jij mij al? Of totaal niet 😉 Eerlijk zijn mag 😛

68 thoughts on “Zentangle tekenen

  1. Wie ben je eigenlijk? 😉

    Whahahahaha, nee hoor. Dat is niet waar. maar ja, je kent me ook al zo lang, je had vast geen ander antwoord van mij verwacht. Dat tekenen, daar zou ik de dus helemaal gek van worden. En jongedame….een kerstmarkt, nee, daar zul je me nooit zien.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  2. Mooie patronen en mooie kleuren! En echt geloof het of niet, maar ik zit al een uur lang te kijken of er al een blog van jou op staat. Echt waar meid, ik mis je ook. Maar ik gun je ook van harte je rust en andere bezigheden. Ik moet gewoon eventjes geduld hebben (=lastig voor mij hahaha). Leuk om deze update te zien ook! Ben benieuwd wat je voor je volgende blog in petto hebt! x

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een mooie patronen heb jij getekend 🙂
    Het ziet er best ingewikkeld uit, ik denk niet dat ik het zou kunnen. Al lijkt het me wel heel leuk om mee bezig te zijn. Die boekenleggers zullen wel geliefd zijn denk ik.

    Ik loop helemaal achter met blogs lezen en had ik de afgelopen dagen problemen met mijn computer. Morgen ga ik proberen weer wat bij te lezen.

    Liked by 1 persoon

    • Hier dus dito Godelieve met achter lopen, hahaha maar dan omdat ik hiermee bezig ben geweest, en onder het woord youtube zit een link, dan kun je het zien in verschillende filmpjes, kort en lang, snel of langzaam, om eens te zien of het wel of niet wat voor jou is. 😀

      Like

    • hahaha, en ik was zo benieuwd wat jij zou zeggen nadat ik had gelezen en gezien wat jij ervan vond terwijl het al op papier stond 😉 Ik zat in de goede richting 😛 En ja, monnikkenwerk, maar ik vind het leuk nu nog. Wie weet ooit, ontwerp ik iets perfects voor jou 😀

      Liked by 1 persoon

  4. Hier houd ik zo ontzettend van, van die terugkerende patronen. (Sorry hoor, misschien druk ik me nu verkeerd uit, ik ken het juiste jargon niet…)
    Ik weet niet waar de term ‘zentangle’ vandaan komt – nog nooit van gehoord – maar ik maak ook weleens van die patroontjes en daar kan ik inderdaad heel ‘zen’ van worden. 😉

    Like

    • Zen en dan Tangle… het is Engels, maar om die twee woorden draait het aan elkaar, je kunt ook zoeken op Zen – Dala’s maar dan aan elkaar, hahaha haken en ogen, repeterend bezig zijn. Figuren trekken.

      Like

  5. Of ik je al mis. Wat een rare vraag 😀 Je was nog gewoon op mijn blog, dus je was er gewoon. Hahaha
    Nee, doe gewoon je ding real life gaat altijd voor virtueel natuurlijk.
    En als ik je echt weken niet meer zie ga ik wel nadenken en ff aan de bel trekken.
    grts

    Liked by 1 persoon

  6. Ah dit lijkt mij echt leuk om te doen, ga ook even het filmpje bekijken! Ondanks dat ik niet vaak reageer lees ik je blogjes altijd graag.. dus had je zeker gemist! Wat moest ik nu tijdens het koken lezen ?!? Haha! Nee blogjes genoeg en gelukkig zie ik je ook op facebook voorbij schuifelen.. 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

