What would you rather tag

Danielle van Bright Morning Dew heeft deze tag op een ander blog gevonden weer en natuurlijk wil ze mij ook lezen. Het heeft ook even geduurd, gezien deze al sinds begin september staat, en dus tijd om hem eens in te vullen en jullie te laten lezen.

Een TAG over het huishouden, nu ben ik best wel een domestic  goddes dus het leek mij leuk deze in te vullen! Ik hou over het algemeen van huishouden, hoe netter het is, hoe beter ik in mijn vel zit.

Het concept is simpel, je moet een van de twee opties van de stelling kiezen en je mag niet cheaten door dan het ander door iemand anders te laten doen! Lees snel verder deze what would you rather TAG.

domestic-goddess-at-work-funny-steel-sign-og-2015--9855-p

~Nooit meer mogen stofzuigen of nooit meer mogen afstoffen?

Stoffen, met de stofzuiger stof ik namelijk ook, haha

~Een maand lang de wc niet schoonmaken of maand lang je aanrecht niet schoonmaken?

Dan het toilet maar, nu ik nog alleen ben, ken ik mijzelf, maar mijn aanrecht moet ik schoon kunnen maken ivm voedsel en bacteriën die ik binnen krijg. Na toiletbezoek kan ik altijd nog gaan douchen of zo.

~Een maand lang de vieze vaat opsparen op je aanrecht of een maand de prullenbak niet mogen legen?

Ik heb niet eens een prullenbak, dat zie ik toch echt als zo’n mandje voor proppen papier op een slaapkamer of zo, of een werkkamer… Dus die dan maar.

~Een maand lang onder dezelfde lakens slapen of een maand lang in vieze kleren lopen?

Dan de lakens maar, wederom, zolang ik er alleen in lig ken ik mijzelf en kan ik daarna douchen, met mijn kleding moet ik ook naar buiten dus die hou ik graag schoon en fris.

~Een week van hetzelfde bord eten of uit hetzelfde kopje drinken?

Dat kopje, gezien ik vaak water drink en dat lijkt mij niet zo heel erg. Ik vond het vroeger heel erg toen ik ooit in een gezin kwam waar men het toetje, lees vla of yoghurt dus op hetzelfde bord deed waar je net van gegeten had. Ik kende dat dus niet, wij hadden altijd aparte schone schalen en borden voor een toetje, als dat er al was…

~Een maand lang je vaatdoek niet vervangen of je handdoek en theedoek niet?

Poeh he… dit vind ik echt heel moeilijk, dan denk ik toch de handdoek en theedoek, gezien ik weer kan douchen en dan natuurlijk mijn handdoek uit de badkamer kan gebruiken 😛

~Plak je liever een fietsband of hang je liever een lamp op?

Uhhh, ik kan het allebei niet, mijn fiets gaat naar de fietsenmaker, de lamp bel ik mijn moeder of mijn pa voor, hij doet dat eventueel, haha

~Nooit meer je kleding strijken of altijd alles strijken – inclusief beddengoed, theedoeken, onderbroeken en sokken?

Strijken? Wat is dat, haha mijn strijkbout is stuk, maar ik heb maar 3 kledingstukken die echt zouden moeten, toch valt het nooit op of men zegt niks… dus strijken laat maar, alles komt goed uit de droger ook tegenwoordig, vooral als je het direct uit hangt.

~De plinten van de woonkamer op je knieën afnemen of onkruid tussen de tegels in de tuin met een schilmesje weghalen?

De plinten, dat is sneller, een tuin is vaak groter met heel veel tegels, ervaring spreekt, haha

~Als je een plaag moest kiezen, welke zou je dan kiezen: muizen, meeltorren, mieren of spinnen?

Spinnen, omdat zij niet in mijn voedsel gaan zitten, de rest wel en is erger.

Wederom tag ik even niemand, je mag hem natuurlijk meenemen van mij en zelf invullen als je bijv. even geen inspiratie hebt.

En wat kies jij? ~Een maand lang onder dezelfde lakens slapen of een maand lang in vieze kleren lopen?

50 thoughts on “What would you rather tag

  1. Ik zou kiezen voor schone kleding. Mocht het echt smerig worden in bed, dan kan ik altijd nog met mijn kleren op het bed gaan liggen en de volgende dag schone kleren aan trekken. Wat een leuke tag… Die spinnen zou ik ook kiezen.. want dat zijn vriendjes. 😉

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Whahaha, en als het weer droog is, kun je je beddengoed altijd nog even luchten 😉 Ook iets waar niemand aan denkt. En de spinnen ja, volgens mij ook vrij veilig qua overdracht van rare dingen, de rest wel 😀

      Like

    • hahaha ik heb nooit gestudeerd, en als het te lang duurde, deed mijn moeder het altijd 😛 En, nee dat heb ik nooit gekund, als ik wel student was geworden ooit? Geen idee! Ik ben van Mavo direct praktisch gaan samenwonen en direct al, elke week, net als thuis verschonen die hap! haha

      Like

  2. Hahaha schone kleren! Anders word ik ontslagen op mijn werk wegens stank overlast 😛 Leuke antwoorden meid! Bij strijken dacht ik ook: wat is dat? hahaha Ik heb echt zo’n mooie strijkplank en ijzer maar die staat mooi in de kast te verstoffen 😛 Alleen overhemden van mijn vriend moeten gestreken en heel soms doe ik dat, maar vaker wacht ik net zo lang tot ie het zelf gaat doen hahaha *oeps* 😛

    Liked by 1 persoon

  3. Voor je omgeving wel prettig, hoe netter het is, hoe beter ik in mijn vel zit.
    Gelukkig hoef je deze keuzes niet te maken, lijkt mij. Hans

    ot, wat grappig ik heb de koppelpoort boven de tv hangen. 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Een maand onder dezelfde lakens is geen ramp. Voorwaarde is dat je het bed niet opmaakt. Gewoon open laten liggen dus! Het kan dan niet gaan broeien én je hebt minder last van beestjes. Want die houden van warm en broeierig. En ik hou van strijken dus mijn vriendin lacht mij uit. Ja, ondergoed en sokken strijk ik ook.

    Liked by 1 persoon

  5. Eerst even je vraag beantwoorden: een maand lang in dezelfde lakens slapen hihi.
    Het huishouden? Dat is niet mijn favoriete bezigheid, maar het moet nu eenmaal…
    Toch nog dit: als je twee jaar lang geen stof meer afdoet, komt er geen stof meer bij *wink, big smile*.
    Fijne zondag lieve Morgaine!

    Liked by 1 persoon

  6. Ik kies in dat geval toch echt de lakens. Niets gaat er boven schone kleren! Elke dag schone sokken, onderbroeken, shirt/trui. En als het kan na het werk ook even douchen en iets schoons aantrekken. Ja dan ben ik weer helemaal thuis 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

