Thijs & Teun

Gisteren was het zover, mijn moeder had gevraagd wanneer ik op kraamvisite zou komen om de nieuwste aanwinst in de familie te ontmoeten. Ik wist het niet zei ik. Reiskosten en toevallig dit weekend? Nul treinverkeer in Almere wegens werkzaamheden, een beetje lastig. Dan kom ik je halen! Zei ze, en breng ik je in de avond weer thuis. Ja natuurlijk! Oh heerlijk, en ontzettend lief. Dankbaar ben ik, want dat wilde ik maar al te graag, en niet alleen om de kittens natuurlijk.

Ik stond op en de zon scheen. Oh yesssssss eindelijk. Exact om 12 uur was zij bij mij en ik stapte in de auto, weten jullie wel wat een luxe dat is? In een auto kunnen stappen? Nee, vast niet, als je zelf een auto hebt en kunt rijden of een partner hebt die kan rijden. πŸ˜‰ Onderweg kletsten we al wat af samen, en zo ook, gaf ik aan dat ik eventueel een boswandeling wilde maken, op zoek naar paddenstoelen eventueel. Geen probleem, dat kan ik dan ook alleen, maar ze had wel zin om mee te gaan, wie weet mijn Pa ook wel, dat merkten we later wel.

aangekomen, kwamen er al twee kleine nieuwsgierige kittens op mij afgerend, meteen mijn handen ruiken en Thijs begon al te likken, haha zo lief! Goed, er werd koffie gezet, ergens kreeg ik de kans om mijn pa gedag te zeggen en vervolgens zat ik op de keukenmat voor de tuindeur met Thijs en Teun elk op een been. Ja, nou ja…

Ik zit nu alweer te glunderen, ik ben zo blij, dat Thijs en Teun er zijn. Nieuw leven en alles is weer zoals het hoort in mijn hoofd. Elk deel van ons gezin/familie heeft weer katten in huis πŸ˜‰

Ontmoet Thijs & Teun

(het heeft ook even geduurd voor ik ze uit elkaar kon houden, maar dat lukt nu aardig, haha)

En mijn moeder wilde ook nog een foto van mij maken samen met Teun die niet echt op de schouder wil, haha

Teun9

Het is hier al avond en donker, geen beste foto dus, maar ik vind hem leuk!

56 thoughts on “Thijs & Teun

    • Zo zijn ze dan ook weer, hahaha Ja echt heel lief, gebeurt wel vaker, maar het is toch bedenk.. zij moet er al eerder uit, Amersfoort – Almere is toch een stukje tuffen en dan weer thuis brengen bla… OV vind ik ook best, toch is dit wel fijner weer, voor de deur instappen en voor de deur eruit, velen beseffen dat niet eens meer, ik dus wel, hahaha En ja, hebben we nog gedaan maar dat is voor een volgende keer of meerdere keren πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  1. Wat SUPER lief!!! Zooo schattig πŸ˜€ Die foto van jou is ook echt heel leuk! Fijn dat je zo een fijn weekend hebt gehad zo en je gehaald werd. Mijn weekend was druk. Heb geen sloffen gekocht. WΓ©l nieuwe schoenen, wat al een hele bevalling was zoals altijd πŸ˜‰ Mijn vriend gaat vast nooit meer mee hahaha πŸ˜›

    Liked by 1 persoon

  2. Ah wat een schatjes en leuke namen. Je hebt er een vernoemd naar mijn man haha. Ik heb een eigen auto maar besef mij nog altijd wat een fijne luxe dat is. Helemaal met het feit dat er bijna ieder weekend wel gedonder aan het spoor is hier vanuit Almere.

    Liked by 1 persoon

  3. Nog een poging. Wat een schattige kittens, dat worden twee hele stoere huistijgers ❀ Goed om te lezen dat je kon genieten van het vervoer en een topdag gehad hebt. Huisdieren zijn altijd goed, ze begrijpen ons en het enige wat wij doen is ze overspoelen met liefde. (En eten, maar dat is een ander verhaal πŸ˜› )

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is lief van je moeder, scheelt je een hoop gedoe.
    Dat is zeker luxe als je wordt opgehaald, heb ik zelf zaterdag ook gemerkt.
    Wat een schatjes zijn de kittens, zou er zo een willen hebben, maar de gezondheid laat het niet meer toe.
    Een heel leuke foto jij en tuin, kijken allebei wel ondeugend. Hans

    Liked by 1 persoon

  5. Ik had ze gezien op een ander medium. Erg leuk de nieuwe bewoners, en dat je je voelt dat het nu weer compleet is met overal katten.
    Nou ja, deze zijn nog kittens, maar ze worden vanzelf groot. Leuke foto’s!

    Liked by 1 persoon

    • lol, meestal zijn ze langer groot dan zo lief en klein πŸ˜‰ En dank je, en dat andere medium, ja dat was een groter album ook, onbewerkt voor mijn moeder, opgeslagen in het bestand Thijs en Teun, hahaha had ik haar beloofd πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  6. Wat een schatjes! Ze zijn ook nog eens erg fotogeniek. Heerlijk hè die kleine onbezorgde drentelaars. Heerlijk is dat. Wat een schat van een moeder heb jij! Je hebt het ook gewoon kei hard verdiend om eens een beetje verwend te worden!

    Liked by 1 persoon

  7. De foto is hartstikke leuk! Een mooi moment!
    Ik ben geen kattenmens, maar kittens vind ik enig, ze zijn erg leuk!
    Hoop dat je ouders er veel plezier van zullen hebben!
    En als je weer eens in Amersfoort bent, laat het dan weten, dan haal ik je op en laat ik je mijn huisje zien!
    Je bent dan zowat in mijn achtertuin πŸ˜‰
    X

    Liked by 1 persoon

  8. Als ik de foto’s zo zie, wil ik ook wel katten. Boef is er helaas allergisch voor. Wat lief trouwens dat je moeder je op kwam halen! En ja…het is soms heerlijk om in een auto te zitten en gereden te worden!

    Like

Geef een reactie

