Lekker ongegeneerd

Picasso op de bank

Picasso op de bank

Vandaag kreeg ik visite, een beetje een last minute wel of niet momentje, al wist ik het gisteravond na mijn werk al vrij gauw dat ze zou komen. Om een uur of 11, vervolgens stapte ze pas rond half 5, net ervoor de deur uit om weer naar huis te gaan. Dat Kan! Als je allebei in Almere woont, goede gesprekken, gelachen, geluisterd en gekletst, en daartussen ook ergens een Picasso, die er gezellig bij kwam liggen. Zijn ogen volgen haar…. Zij van Natasja’s Lifestyle was here.

Vandaag vrijdagmiddag ergens, gezelligheid aan de grote tafel.

Vandaag vrijdagmiddag ergens, gezelligheid aan de grote tafel.

En deze foto’s zijn nog van gisteravond, te hilarisch gewoon om ze te laten staan. Β πŸ˜‰

Chillen op donderdagavond

Chillen op donderdagavond

Ja nu genoeg!

Ja nu genoeg!

Ik lig liever op mijn zij, en dat ga ik zo ook weer doen, ik wens jullie allemaal een heel fijn chill weekend toe!

40 thoughts on “Lekker ongegeneerd

  1. Wat een gezelligheid! Picasso neemt het er flink van zo te zien. Er komt een mooie dame op bezoek en als een echte macho plaatst hij zichzelf maar gewoon lekker midden op tafel hahaha. Maar eigenlijk is die foto op de bank nog hilarischer. Als een uitgerekte kat op de bank neerploffen πŸ˜€ Die onderste foto ook! Die ogen schieten vuur zowat. Heb ik hier nu helemÑÑl geen privacy??? Lig ik een keer lekker op mijn rug worden er weer foto’s gemaakt door mijn baasje die voor paparazzi speelt en die foto’s ook gewoon de volgende dag de wereld in gooit hahaha πŸ˜›

    Liked by 2 people

  2. Picasso is een echte Macho, ik kan je vertellen dat hij de baas is. Hij mept en hij spint, hij rolt en hij kijkt, maar hij heeft ook zoiets liefs, hij is bijzonder net als zijn vrouwtje…Het was echt super gezellig, en ik kon niet geloven dat het al half 5 was.. omg waar is de tijd gebleven!!

    Liked by 1 persoon

    • In het vakje : tijd: bestaat niet en vliegt πŸ˜‰ Ja was heel gezellig, heb ook heerlijk lekker op de bank gehangen eigenlijk de rest van de dag, tot ik mij herinnerde dat ik deze foto nog had gemaakt en dacht… ja goeie voor het weekend, hahaha ❀

      Like

  3. Oooo lieve Morgaine, bedankt voor mijn eerste lach van de dag! Ik heb die hilarische foto’s ook aan mijn Lefla laten zien en we zaten hier allebei om te schateren! Niet alleen om jouw Picasso die zo’n ongelooflijke poses aanneemt, maar dat je het ook nog op een schitterende manier wist te fotograferen maakt van deze serie iets wel heel speciaals!
    Blij dat je samen met Natasja zo’n leuke tijd had! En wat een mooie glazen borden heb je daar op tafel gezet…
    Ik hoop dat je weekend even mooi zal ogen meid!

    Liked by 1 persoon

    • De gebaksschoteltjes, ik weet niet of jullie de Action kennen in BelgiΓ«? zo ja, daar komen ze vandaan, voor de prijs van 0,60 eurocent heb je er eentje πŸ˜‰ En heel graag gedaan, hahaha

      Like

  4. Ik denk, dat het heel erg gezellig is zo samen met Natas. Of heb ik het mis? En Picasso ligt er lekker bij zeg. Had hij niet even zijn broek aan kunnen doen? πŸ™‚
    Jij ook een fijn w-end. Tja, op zon kort logje kan ik niet meer reageren. Ja kan ik wel, maar dan zeg ik eigenlijk niet veel meer πŸ™‚
    Fijn w-end.

    Liked by 1 persoon

    • hahahahaha ja was erg gezellig en ik was wat moe, zij ook trouwens, we hebben samen heel veel even eruit gegooid, moet ook kunnen zo nu en dan, naast al dat lachen, de serieuze gesprekken πŸ˜‰ En zijn staart ligt toch netjes? πŸ˜›

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

