Een beetje moe

Zoals jullie gisteren konden lezen was ik dus samen met mijn familie uitgenodigd bij mijn nicht en haar vriend. Dit had ik niet van tevoren gezegd of vertelt omdat ik nog niet wist of ik het daarna ook zou mogen bloggen. Ik bewaar de privacy van mijn familie dan ook graag en pas na toestemming zal ik zaken als deze vertellen omdat ik het ook leuk vind natuurlijk! Mijn familie is op de hoogte dat ik hier blog dat is dus alleen maar mooi.

Nu vandaag kreeg ik ook nog visite een vriend kwam voorbij, we kenden elkaar al, maar van elders en hij kwam voor het eerst bij mij thuis op bezoek. En dat was ontzettend gezellig, hij was zelfs bijna een uur eerder hier dan gepland, belde ook netjes of het okΓ© was dat hij zoveel vroeger langs zou komen, hahaha ja natuurlijk, beter nog, ik kom je halen van het station, dan nog even een boodschapje doen want dat was nog wel mijn planning. En dus liep ik al snel buiten en voor 2 uur waren we alweer bij mij thuis, koffie, hij had voor wat lekkers gezorgd, nee vergeten een foto te maken en we hebben geluld, heel veel gekletst, zo gezellig dat het zo half 6 was, we dronken nog wat thee en hij ging weer richting huis.

Morgenochtend (dinsdag) vroeg heb ik weer fysio therapie en ik ben moe, ik lag net alweer te slapen op de bank, dus hou ik het even kort, loop ik achter bij jullie op de blogs en heb ik even geen idee wanneer ik weer de tijd heb. Voor mij geld, echte leven gaat nog altijd voor op bloggen, hoe graag ik ook op de hoogte blijf. Maar ook hier, moet ik mijn fysieke zijn in de gaten houden en mijn lichaam zegt slapen! hahaha

Goed, afgelopen zaterdag ben ik geheel onverwacht even naar het Oerbos geweest van Almere, dit ligt aan Almere Haven en vlak bij mijn oude woonhuis waar wij ooit begonnen zijn. Ja wij woonden aan de rand van de A6, waar destijds amper een auto overheen kwam, dat is nu wel anders. Eigenlijk niet te geloven en ik kijk nog steeds vol wonder hoe druk het er is, hoe ik als ik tussen de bomen ben van dit eerste stukje bos, nog altijd overal de snelweg ‘hoor’ en dan ben ik bij mijn boom…. 1 boom op een open plek en de zon scheen, ik ging zitten, liet mij zakken tegen de stam, ik paste precies, had last van mijn bovenrug, tegendruk van de boom verminderde dit, zonnetje op mijn gezicht en het was windstil daar, zo genoten, dat ik bijna in slaap viel dit keer. Vlak voor ik weer weg ging nam ik nog een foto met mijn telefoon, alle andere foto’s die ik hiervoor heb gemaakt houden jullie nog even tegoed, maar ik straal, en geef jullie deze stralen via deze ene foto. Β πŸ˜‰

Ik schenk jullie deze zonnestralen.

Ik schenk jullie deze zonnestralen.

Ik wens iedereen een fijne dinsdag toe.

48 thoughts on “Een beetje moe

  1. Jij straalt altijd! πŸ˜€ Goed naar je lichaam luisteren, dus goed om wat te rusten! Je hebt zo te lezen wel een fijne dag gehad πŸ™‚ Hier was vandaag een officiΓ«le vrije dag. Zo gek dat je daaraan went en dat zes weken geen vrije dag dan opeens echt heel lang is haha. Deze was dus weer heel welkom. Volgens mij is er over 2 of 3 weken weer één hihi. Heerlijk dat werken hier hahaha. Jij alvast een fijne dinsdag! Ik moet nog avondeten πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben ook altijd graag op tijd, maar een uur eerder zal ik nooit ergens zijn. Er wordt niet voor niets op ene bepaalde tijd afgesproken. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat het met de trein iets vlotter loopt dan verwacht.
    Je had een geslaagde dag dus πŸ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

  3. Jij slaagt er zelfs in zo moe zijnde, om toch nog te stralen. Daar ben ik blij voor lieverd want dat betekent toch dat jij heel veel narigheid achter je laat en de toekomst rooskleurig tegemoet ziet. Althans, dat hoop ik voor jou uit de grond van mijn hart!

    Liked by 1 persoon

  4. Gezelligheid kent geen tijd natuurlijk, maar het moet wel allemaal even passen. Gelukkig ging het goed. Ik had het er vandaag nog over dat het zoveel drukker is geworden… overal om je heen… maar vanmorgen waren wij met z’n tweeΓ«n diep in het bos… En wat een rust.. wat een vreugde van stilte om me heen. Ik kan daar zo van genieten.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  5. Na zo’n drukke gezellige dag, mag je ook wel moe zijn.
    Visite is ook wel gezellig, maar je bent er druk mee.
    Bij de fysio val je makkelijk in slaap is de ervaring.
    Morgen een rustig dagje plannen. Hans

    ot, je verzoekje heb ik ontvangen.

    Liked by 1 persoon

  6. Echt een geweldige foto! Zo mooi en bijzonder met die stralen, echt op het juiste moment gevangen! En ja, die vermoeidheid is wel logisch natuurlijk na alle drukte en beslommeringen! Ik merk ook wel aan mezelf dat ik in deze tijd van het jaar echt vroeger naar bed moet om het de volgende dag allemaal een beetje normaal vol te kunnen houden…

    Liked by 1 persoon

  7. Mens, jij bruist, ongeacht of je moe bent of niet! Je geniet van alles en dat straal je uit en breng je over!
    Gelukkig ben je wel zo verstandig om ook je rustmomenten te pakken, moet je dat wel doen ook, anders gaat het mis. Prachtige foto! Dag lieve bruisende Suus!!! XXX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

