Het wordt een?

MEISJE! 

Hier kunnen jullie lezen hoe ik stil moest blijven om jullie op 10 augustus te mogen vertellen dat mijn nicht in blijde verwachting is. Nu heeft zij vorige week al een echo laten doen om het geslacht te bepalen, maar ja, mijn ouders waren op vakantie en werden wij uitgenodigd op 11 oktober, met de familie samen op bezoek te komen en op een bijzondere wijze ook te horen wat het gaat worden.

Een Meisje dus!

Ik krijg een achternichtje!!! yessssssss (en het is 100% gezond onderweg naar de 17 weken nu)

En dat hebben ze zeer zeker op een bijzondere wijze aan ons laten weten. Toen we vandaag met zijn allen aanwezig waren eindelijk kwam de taart op tafel, en de taart zou ons gaan vertellen een jongen of een meisje. Alleen die taart aan de buitenkant toonde nog beide kleuren, grrrrrrr hahaha

meisje1

En mijn oom, straks Opa B. mocht de taart aansnijden, natuurlijk mag de toekomstige opa dat! En hij hield de spanning erin, alleen zat ik op zo’n punt dat ik het al direct zag eigenlijk nog voordat hij de punt eruit trok.

meisje2

Het was super gezellig, natuurlijk had ik alle zelf gebreide babyspullen alvast mee genomen en ja ook de jurkjes van Lies. Daarna werden Lies en ik door mijn ouders nog uitgenodigd om mee te gaan naar Amersfoort om daar samen te eten, dank jullie wel lieve Pa en Ma! Zo supergezellig ook even weer.

meisje3

Ik ben superblij voor de toekomstige ouders en de rest van de familie is ook superblij!

meisje4

Dat kan ook niet anders, voor mijn kant vooral van de familie, dat er na bijna 24 jaar straks weer een baby komt.

Een Meisje dus! 

59 thoughts on “Het wordt een?

    • Nee de ouders wisten het ook, de taart is door een zeer goede vriendin gemaakt die als hobby taarten als deze maakt 😉 Zij had dus eigenlijk de primeur, hahaha De taart was heerlijk ook qua smaak, naast dat hij heel mooi was geworden 😀

      Liked by 1 persoon

    • Wij wisten het ook niet van tevoren, maar zo is iedereen weer anders en eigenlijk ook wel leuk, weer eens anders, zij zijn de eersten die het nu weten van tevoren aan onze kant in elk geval 😉

      Like

  1. Yesss wat leuk joh! En wat een megamooie taart! Zowel van binnen als van buiten. Echt een originele manier om dit bekend te maken 😀 Leuk ook dat de kleine kleertjes van je dochter nu een tweede bestemming kunnen krijgen 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Namens de redactie van red-sar.nl van harte gefeliciteerd voor al betrokkenen 🙂
    Ik zag de foto’s al ergens anders langskomen. Super leuk allemaal.
    Logisch dat ze hebben gewacht met het verkondigen.
    En jullie nog een lekker maaltijd genuttigd in Amersfoort. Jullie dag kon gister niet meer stuk. 🙂
    Nou, dat het vandaag weer zo mooi zal zijn!
    grts

    Liked by 1 persoon

    • hahahaha dank je wel, en vandaag als het goed is, krijg ik vanmiddag visite, nu nog even ontspannen, moet eerlijk zeggen, zou nog wel even willen slapen, op de één of andere manier had de spanning zich toch wel opgebouwd hier ook 😉

      Liked by 1 persoon

  3. Van harte gefeliciteerd! Wat leuk een meisje! ❤ Niets zo leuk als een kleine dondersteen in de familie! Voorlopig mag ik alleen genieten van een paar nichtjes, zal toch nog even duren voor wij aan de beurt zijn 😉 Was de taart lekker?

    Liked by 1 persoon

  4. Jouw ogen zullen alles nog gaan zien,
    De bloemetjes, de vogels en de bomen.
    De wereld om je heen en in je dromen
    en alle soorten wonderen misschien.

    Oooo lieve Morgaine, wat een heerlijk nieuws! En dat er een al even heerlijke taart op geserveerd wordt is geen wonder, wat moet iedereen blij zijn… Fantastisch en een dikke proficiat voor de aanstaande ouders!

    Liked by 1 persoon

  5. Wat super! Van harte gefeliciteerd. Ik ken die taarten ja. Ze kunnen je aardig in spanning laten he! Maar wel extra leuk natuurlijk voor het verrassingseffect! Kei leuk joh dat je een achternichtje krijgt! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

