The Versatile Blogger Award

Vrijdag kwam Roos op bezoek van Daily Dose of Rose, ze staat in de linklijst, ze is even on a break op dit moment dus linken hoeft even niet. Ik had een paar blogs in Word vooruit geschreven en zij mocht ze alvast lezen, ik was even in de keuken bezig met de koffie voor ons te zetten en te halen, het was even stil en ineens hoorde ik een lach. Een lach die tot in de keuken doordrong, geweldig weer! Riep zij en mijn eerste reactie is binnen nog voor jullie het gelezen hebben πŸ˜‰ Nou goed, hier gaan we, lachen mag dus.

gif-applause

Regels voor β€œThe Versatile Blogger Award”:

Bedank de persoon van wie je de award kreeg, met een link naar die blog.

Dank je wel Natasja πŸ˜‰ haha Erg leuk πŸ˜€

Vertel 7 feiten over jezelf.

Nomineer 15 blogs die je regelmatig bezoekt.

Β Waarom nu weer 7 feiten over mijzelf en wat zijn de feiten eigenlijk over mijzelf. Oh wacht, ik moet ze gewoon noemen en niet gaan zitten filosoferen over mijzelf en feiten die ik schijnbaar zal bezitten.

  1. Ik ben ooit geboren.
  2. Ik leef nog steeds.
  3. Ik heb een dochter.
  4. Ik ben lief.
  5. Ik ben een fantastisch mens! (al zullen anderen daar weer anders over denken, denk ik, haha)
  6. Ik hou van humor.
  7. Ik ben een doener en tegelijk ook lui op zijn tijd.

Vertel, zijn jullie nu wijzer geworden hiervan? Nee? Denk het niet wel? Zo wel dan is dat weer mooi meegenomen.

Goed die 15 blogs die ik regelmatig bezoek, werkelijk? Ik zou zeggen, kijk eens even naar links, scroll een beetje naar beneden om de ‘links’ te zien en zie wie ik regelmatig bezoek. Als jij daar in de lijst staat, dan ben je handmatig ingevoerd namelijk en bezoek ik je regelmatig. Zoek jij nog leuke blogs dan zeg ik, ga eens uit je dak en klik ze allemaal eens aan πŸ˜‰

Ik denk dat ik nu trouwens iets mis, nomineer 15 blogs die je regelmatig bezoekt, maar niets over dat ik deze β€˜award’ door moet geven of zo, dus uhm….

Ik nomineer gewoon mijn hele linklijst

Geplaatst in Tag

46 thoughts on “The Versatile Blogger Award

  1. Gefeliciteerd met deze award!

    Ik moest lachen om jouw antwoorden, dit heb je weer heel leuk gedaan.

    Thanks… Ik mag ook πŸ˜‰ Oh man ik loop achter want ik heb een lijst aan tags staan die ik nog “moet” invullen. Ik vind die linklijst erg cool van jou.

    Liked by 1 persoon

    • Ik was ook errug dwars en gelukkig kent Natasja mij al vanaf schooltijd, bij elkaar in de klas gezeten dus ook net even gemeld πŸ˜‰ Ik weet dat ze hem ook aan jou heeft gegeven zag ik net nog! Ennuh, nu nog een keer en ook ik loop achter, want ik heb er ook nog 3 staan, tags en dus… heb nog een Liebster gekregen, ook al uitgewerkt in elk geval, er komt nog een hele nieuwe tag aan verzonnen door Dennis enzo… ook erg leuk, is muziektag en dan nog de huishoudtag ofzoiets, heet anders maar draait om de huishouding van Danielle πŸ˜‰ Gaan we samen lekker achter lopen dus, hahaha En dank je, ik had eerst die blogroll aanstaan maar ja, voor wie NL domein heeft werkt dat weer niet natuurlijk, en na de 50 verdwenen de eerste links en het stond niet op alfabet en ik zoek graag op alfabet, hahaha Vandaar dat ik hem handmatig bij houdt πŸ˜€

      Like

    • Hahaha ik dus ook niet echt, vandaar dat ik hem als dwarsligster heb ingevuld. πŸ˜‰ En nee jij bent er het type niet voor of tijdgebrek, ooit dacht ik je ermee te helpen om ook iets anders toe te voegen, maar als het niet jouw ding is, dan gewoon laten, je moet niets! πŸ˜€

      Like

  2. Ik hou ook niet van tags awards whatever.. Maar ja dan doe ik het toch maar. Soms handig als je geen inspiratie hebtπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ maar die heb jij genoeg!!! En dan?? Vraag ik me af.. Krijgt degene met de leukste origineelste antwoorden een Award??? Nou dan ben jij de winnaar !!!

    Liked by 1 persoon

    • hahahahaha dank je wel lieverd πŸ˜‰ Het leven is al serieus genoeg toch? En ja ach, ik vind ze leuk om te doen vooral als ik weer iets kwijt kan of de vragen leuk vindt. Je leert elkaar als je elkaar nog niet echt kent, wel beter kennen vaak. πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

  3. Goh lieve Mogaine, ik weet dat jij het soms heel moeilijk had in je leven, maar die heerlijke humor van jou heeft je er telkens weer boven op geholpen!
    Humor is een eigenschap van het hart, zoals liefde. Er zijn mensen die niet lief kunnen hebben: waarschijnlijk zijn het dezelfde die geen humor hebben (Rudolf Georg Binding).
    Maar jij heb beslist een grote portie van beide!
    Fijne zondag meid…

    Liked by 2 people

  4. Wat leuk ingevuld en wat een leuke invulling heb je er aangegeven. Ik heb heerlijk kunnen lachen :-). Je bent een fantastisch mens!

    Ik zag dat ik getagd ben, ik weet niet of ik hem in ga vulllen. Je legde de lat hoog ;-). Maar wel alvast bedankt :-).

    Liked by 1 persoon

    • hahahaha ik zie het voor me, gezien ik samen met mijn nicht ook echt over de grond kunnen rollen en hebben gerold soms van het lachen, afgelopen vrijdag ook met Roos trouwens, we hadden gewoon pijn van het lachen, om iets anders later op de dag nog hoor ook πŸ˜€ maar hier begon het al mee πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

        • Ja dat wist ik, hadden Roos en ik het nog over dat bijna niemand daarover blogt bijv. hahahaha maar ook van jouw kant, vind ik dit heerlijk om te lezen, omdat jij toch ook vaak zeer serieuze zaken schrijft πŸ˜‰ Ook mooi, jij laat mij vaak weer even denken over dingen, maar nu leer ik ook jouw andere kant kennen. Wist je dat? Reageren maakt dat je elkaar nog beter leert kennen? πŸ˜‰ X

          Liked by 1 persoon

            • Maar dat is nu juist zo grappig, die heb ik ook, dat kun jij weer aan mijn meer serieuze reacties zien dat ik ook heel diep kan gaan, maar hier zie je mijn lichte kant, en zo vullen we we elkaar aan πŸ˜€ plus dat ik het wat lastig vind om over de meer zware onderwerpen te schrijven ook en te openbaren πŸ˜‰

              Like

  5. Ja, verdorrie. Denk ik weer 7 feiten over te leren word ik helemaal niets wijzer van je feitenlijstje. Schiet niet op deze zondag πŸ˜†
    Ik sla je nominatie wel over. Ik had er pas nog een van je πŸ˜› en daar had ik genoeg aan voor een paar jaar hahaha πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. Joehoe, lijstjes. Ik heb er niet zoveel mee. Maar ja, jij hebt mij heel lief in je lijstje links gezet, dus… ik vul hem in. Lekker hier als reactie.

    7 feitjes:

    1) Ik heb niks met lijstjes
    2) Ik beleef lol aan het invullen van lijstjes op mij manier.
    3) Zelf heb ik nog nooit een lijstje gemaakt.
    5) Ik ben mannelijk
    6) Ik ben dus niet vrouwelijk
    7) Ik ben blij dat deze lijst bijna over is.
    8) Ik heb expres geen nummer 4 ingevuld.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

