Oh yeah! Work!

Met een big smile zit ik hier alweer om jullie even wat leuks mee te geven voor als jullie weer es zonder blogs van anderen zitten of zo, omdat ze er even niet zijn of omdat ze werken, verzin het zelf maar. En toch ga ik het kort houden weer, waarom?

IK BEN MOE! lekker moe dan.

Dat lezen jullie goed, ik heb heerlijk gewerkt vandaag, de kans is groot als dit zo online staat dat ik dan weer klaarwakker ben. Mijn probleem en dan zie ik wel verder. Ik ben bijna bij voor zover ik weet, nog een paar vlogs die wachten maar die bewaar ik voor morgen bij de koffie in de ochtend. Als ik daar al de tijd voor neem, want morgenmiddag krijg ik ‘weer’ visite, ja ik heb officieel een stalkster die het aandurft om gewoon te appen.. ‘ben je vrijdag thuis?’ Uhhhh πŸ˜‰ Ja, ik ben thuis, maar dit keer kan het wel es de puinhoop zijn die men niet gewend is. Ik ga het meemaken, ik heb mijzelf in elk geval voorgenomen om echt heel rustig aan te doen omdat ook mijn vrienden even een weekendje Ierland gaan doen en zondag ga ik de katten even bekijken of ze nog eten en drinken hebben, zien wat voor puinhoop zij hebben gemaakt. ‘Suus! Je laat het om op te ruimen hoor!’ Kwam er al via de app binnen ook, handig hoor dat ik nu ook kan appen. Echt Sytse, dank je wel πŸ˜€ !!! (het verhaal lees je ~hier~)

Oh yeah, Work! Dit komt dus van een song van WHAM!, ja wie kent ze nog, weinig mensen denk ik zo ondertussen behalve zij die mijn leeftijd zijn of ouder misschien, haha Hier is de song en dan volgen er een paar foto’s van vandaag, impressie van wat wij zoal uitspoken op de dagbesteding met zijn allen.

En de foto’s van vandaag πŸ˜€ Deze Glittergroep hoeft niet productief te zijn voor de winkel, maar als het wel lukt is dat altijd leuk natuurlijk. πŸ˜€

En deze wil ik toch even apart doen, in de moestuin groeien ze nu al, terwijl deze moestuin dit jaar pas is aangelegd πŸ˜€

Zwammen maar!

Zwammen maar!

Ik wens iedereen alvast een hele fijne vrijdag toe en alweer minder dan 400 woorden zelfs, dus nu niet meer zeuren πŸ˜›

28 thoughts on “Oh yeah! Work!

  1. What… het bewijs dat je log gehackt is… zo weinig tekst.. dat kan gewoon niet. Wham.. dat ga je niet menen, het bewijs dat er mensen zijn zonder sma…. owh wacht… wat vond je ookal weer van dit nummer. owh nee. dat ben jij niet.. hij was gehackt natuurlijk. Wat een slechte hacker zeg… wat errug.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 2 people

  2. Hahaha Wham ja Freedom vond ik goed, maar ik vond toen al George niet mannelijk genoeg. Ik was dan meer Duran Duran en Madonna natuurlijk.. Nu zegt mijn collega dat Simon Homo is ondanks dat ie getrouwd is en 3 dochters heeft. Nee hij is geen HOMO… Dat maakt natuurlijk op zich niet uit… Maar wel voor mij… Mijn droomman… In diggelenπŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • LOL, ja maar dat is een andere groep!!! We hebben het nu even over het duo, lol, ik wist al voor anderen het wisten dat ie homo was… en Simon? Wie weet is die wel bi, hahahaha Overigens… als je nu eens terug kijkt naar onze tijd, the eighties en wat mannen droegen ΓΌberhaupt in de clips, lol, ze waren allemaal homo, hahaha

      Liked by 1 persoon

  3. Kijk lieve Morgaine, wat ik zo leuk aan je blog vind is dat jij schrijft zoals je spreekt, ik kan je bijna horen en het bevalt me zeer! Ik hoop dus dat jij nog heel lang verder met dit stekje zal gaan, het is net alsof ik elke dag bij jou effectief op bezoek kom en niet alleen virtueel… Bedankt dat je er bent meid!
    OT: leuk dat jij die karikatuur ook hebt opgemerkt, dat doen niet veel je na hoor…

    Liked by 1 persoon

  4. Zou Mario gelijk hebben? Zo weinig tekst kan niet anders betekenen dat je of ‘gehackt bent, of ; je lichaam en geste zijn overgenomen, en dat is de reden van je korte blogs.
    Hmmm, nu aan ons om mijn reactie voor waarheid of voor onzin te beoordelen.
    Ik zeg je dat ik klinkklare onzin verkondig op dit moment.

    Whatsappen is zo super handig, Echt, en gratis ook nog. En ik weet noiet bij welke provider je zit, maar heb je Ziggo, dan heb je door het hele land hotspots. Trouwens andere providers hebben die ook. Mss de moeite voor je dat eens te bekijken want dan heb je ook onderweg op deze plekken wifi πŸ™‚

    Ik kan beter gaan stoppen met typen want straks zit ik over de 400 woorden heen en dat kan niet πŸ˜€
    Ook gij een mooie dag natuurlijk.

    Liked by 1 persoon

  5. Whahahaha ammmm!!! Geweldige song en ja ook ik ken m als echte jaren ’80 en 90 liefhebber hihi. De posters hingen dan nog net niet op mijn kamer (wel van de Backstreet Boys trouwens, ahum), maar die muziek is wel geweldig! En er gaat niets boven heerlijk moe en voldaan thuiskomen! Fijn weekend meid! x

    Liked by 1 persoon

    • Whahahaha ja oke… ik had wel een vermoeden, dat werd even twijfel toen hij kwam met die Katy Young heette zij geloof ik, zij die in I want your sex clip mee speelde… bladiebla maar eigenlijk wist ik het al, het was geen surprise voor mij toen het echt uitkwam πŸ˜€

      Like

    • Nou, dat valt best mee, okΓ©, we doen allebei iets met mensen, jij kinderen ik dit dus, maar ik doe het maar 2 uurtjes per week, dus dat valt heel goed te overzien πŸ˜‰ Jij doe thet 4 a 5 dagen in de week, dat is anders, haha

      Like

Geef een reactie

