Picasso ingelijst

Dankzij de herinneringen op FB die ik bijna elke dag wel ergens krijg. Gek genoeg zijn er dagen bij waarin ik in welk jaar dan ook zelfs niets heb geplaatst, kwam ik de volgende foto’s weer eens tegen en ze zijn gewoon te leuk en nieuw op mijn blog natuurlijk.

Ongeveer een jaar geleden genomen toen ik met een opdracht voor mijn Atelier Sutherland bezig was. Een passe-partout gesneden welke mislukt was en ik dus op de grond had gegooid voor even, en ja…. Toen lijstte Picasso zichzelf in, gelukkig had ik mijn oude camera in de buurt liggen πŸ˜‰

Picasso ingelijst Picasso ingelijst Picasso ingelijst Picasso ingelijst

Vooral de laatste foto is mijn persoonlijke favoriet, hoe krijgt ie het voor elkaar, hahaha

Wat zou jij graag inlijsten wat je eigenlijk niet in kunt lijsten?Β 

39 thoughts on “Picasso ingelijst

    • Ja echt wel, en vooral ook als ik zie hoeveel vreemden ik eigenlijk ooit op mijn tijdlijn had ook, of alweer verdwenen zijn, maar ook inderdaad ik lees mijn eigen groei qua fysio, zwemmen, en noem het maar op, en ja dan ook foto’s als deze πŸ˜€

      Like

  1. Wat een geweldige kat met een super gevoel voor humor!! Ik zou goede en positieve gevoelens inkaderen denk ik… Want al het andere dat ik kan inkaderen ligt/staat/hangt ook wel ingekaderd hier op mijn kamertje πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  2. Dit zijn gewoon super foto’s en ik zou er als ik jou was 1 afdrukken en inlijsten. Maar misschien heb je dat allang gedaan.. Hier hangen de huisdieren ook aan de muur. Nee, niet de dieren zelf. Een foto van de beesten. Van de dieren die hier geleefd hebben.

    Wat zou ik inlijsten wat ik eigenlijk niet kan inlijsten. Ik denk dat jij wel een inlijsting verdient. Met wat je allemaal doet en wat je allemaal al bereikt hebt. En dat je zo mooi positief in het leven staat. Dus, maar ja, ik kan het niet doen, dus moet jij het maar doen πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Hier bijna dito, ze hangen niet, ik wil nog altijd eens zelf een goede boormachine die gewapend beton aan kan zelf aanschaffen πŸ˜‰ Maar heb van alle dieren inderdaad wel een album of ze zitten erin, van Picasso heb ik nog niets af laten drukken, kan niet kiezen, hahaha heb al 3 jaar liggen ondertussen maar deze komen daar zeker bij πŸ˜€

      Ennuh… slijmbal πŸ˜‰ hahahaha Dank je wel!

      Liked by 1 persoon

  3. Haha grappig beestje! Leuke herinneringen, bedankt voor het delen.

    Wat ik zou willen inlijsten wat niet echt ingelijst kan worden?
    Een laatste knuffel van mijn oma die tijdens haar vakantie in 1996 plotseling is overleden. We hadden een meningsverschil toen ze weg ging en het is dus nooit echt uitgepraat. Een laatste knuffel, gewoon omdat het kan, gewoon omdat het goed is…

    Liked by 1 persoon

  4. Een mooi logje, wat is ie leuk, al ben ik niet van de katten…
    Wat zou ik in willen lijsten…? Nou, in ieder geval iets wat met mijn moeder te maken zou hebben…
    Een dikke kus of knuffel of zo! Heb er zoveel gehad, maar mis ze nog steeds… en dan zou ik er altijd een bij de hand hebben ;-).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

