Hoe krijgt een KPN medewerker Mij stil…

En laat mij glimlachen niets vermoedend als ik mijn brievenbus leeg haal en het kaartje het eerste is wat eruit valt. Ik even denk eerst, uh? Wat nu weer! Nee, het is dus andersom, ik wist niet dat het kon, maar jij, daar KPN medewerker ik heb jou laten lachen, zaten we eerst in zeer serieuze zaken die opgelost zijn voor nu. Om dan met die tv te lopen klungelen en wat hebben we samen gelachen!

Weten jullie deze nog? ~KLIK~

Nou goed, van de week, belde ik dus weer even om wat te regelen en ik had meteen weer iets wat eigenlijk al weken speelt, of al maanden zelfs en de humor, echt… Jullie zien het zo. Ergens was het zo met mijn tv, dat ik geen heel seizoen kon opnemen, ik kreeg telkens een fout Β melding en kon alleen per dag opnemen of per week, lastig natuurlijk als je niet meer zo vaak live tv kijkt. Irritant, en dit is echt al maanden terug, ik bellen… nou goed, software update, oh ja, waar ook alweer? De update werd uitgevoerd en alles leek het weer te doen, ja ik kan weer seizoenen opnemen.

Maar nu… krijg ik dus het volgende, van niet heel seizoen op kunnen nemen naar wel, naar niet kunnen VERWIJDEREN! gosh… humor!

Vandaag dus Renato, als je dit ook ziet ;-) het is dus nog niet opgelost!

Vandaag dus Renato, als je dit ook ziet πŸ˜‰ het is dus nog niet opgelost!

Nou goed, software update, meestal helpt dat bij ons thuis ook, yeah right? hahaha nou goed…

Vandaag heeft hij mij stil gekregen en kon ik niet anders dan glimlachen, lezen jullie zelf maar… en Renato, als je stiekem nog mee leest πŸ˜‰ Dank je wel! Ik blijf het zeggen, dat iedereen maar juist lief mag zijn bij welke provider of instantie dan ook, want dit kan zomaar jouw beloning zijn, hand geschreven en dus tijd aan besteed voor jou!

Zo lief! wie verwacht dit nu!

Zo lief! wie verwacht dit nu!

De voorkant dus... dank je wel Renato!

De voorkant dus… dank je wel Renato!

Natuurlijk gaat deze van de week mee in de 100 dagen challenge πŸ˜€

Advertenties

34 thoughts on “Hoe krijgt een KPN medewerker Mij stil…

  1. Nou zeg, dat is zeker leuk! Ja, ik heb ook wel eens van dat soort gesprekken hoor, met humor en een beetje bluf kom je vaak heel ver! Goh… Ik heb heel toevallig ooit 2 Renato’s gekend, nu ik de naam weer lees weet ik hem weer, was ik echt kwijt!
    Hoop dat je probleem toch wordt opgelost!
    X

    Liked by 1 persoon

  2. Dat kaartje is wel een hele mooie blijk van waardering!
    Ik vind het echt geweldig leuk om te zien πŸ™‚

    Mensen aan een klantenservice en aan helpdesks van bedrijven krijgen vaak zoveel nare opmerkingen te slikken dat ze het bijzonder vinden als mensen hen vriendelijk bejegenen.
    Met vriendelijk blijven bereik je echt veel meer!

    Liked by 1 persoon

  3. Jij had dus een kers op de taart momentje gister Morgaine. Erg leuk! Zo hoort het te zijn als je een klantendienst belt. Niet een chagrijn aan de lijn maar een vriendelijk mens die meer gevoelens heeft dan alleen nukkig πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • In dit geval, bleef hij heel lang zakelijk, het is ook zaak, dat jij daar doorheen weet te prikken op den duur πŸ˜‰ Het moet van twee kanten komen, ik begrijp het schild wel waarmee hij eerst op nam.

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s