Dit is een test

Dit schrijven is een absolute ‘inplan’ test van wordpress, de eerste keer dat ik mijn blog inplande was ik echt weg van huis en deze was op tijd online gekomen en stond voor iedereen zichtbaar.

Van de week dacht ik, kom, laat ik eens inplannen, al hoefde dat niet, ik had het ook gewoon direct in de avond online kunnen zetten directe publicatie. Maar ik wilde het gewoon inplannen voor de volgende ochtend, een tijdstip waarvan ik ongeveer wist dat ik net nog niet wakker zou zijn en deze was dus niet online gekomen.

Een dag later nog een test met inhoud en deze plande ik om 5 uur in om online te komen en toen ik wakker werd om 6 uur, stond deze niet online, wel op de juiste datum etc, maar er stond UTC+1 achter, nu ook trouwens als ik gepland aan zou vinken…

Ik zag dus het blog van 5 uur op 6 uur staan, met nog enkele minuten te gaan omdat ik dus wakker was even voor 6 uur, dacht ik, ik zie het zo online komen, NOT, ik ging kijken en wordpress had ervoor gezet, tussen 6 en 7 uur, ja daaaaahaaaaaaaag en dus, publiceerde ik het zelf direct alsnog.

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, maar ik snap even niet waar ik moet zoeken, kijken om dit goed te krijgen, vooral omdat de eerste keer wel goed ging.

Update, ik geloof dat ik het al gevonden heb πŸ˜‰

Dit stukje zou om 9.15 uur online moeten komen, en dan sta ik even lekker onder de douche!

26 thoughts on “Dit is een test

    • whahaha ja… ik zit het net te bekijken… ik heb er nooit aan gedacht om het op Amsterdam te zetten, waarom de eerste keer dan wel is goed gegaan snap ik dan ook even niet nu… hahaha past zo bij mij dit πŸ˜‰

      Liked by 2 people

  1. Even voor iedereen, ik heb 1. een onzinnig tag aangemaakt voor dingen als deze, want als ik 2. zelf zoiets ga schrijven wat een ‘probleem’ is, dan komt het in mij op waar ik nu eens moet gaan of zou kunnen checken, en als dat dan niet werkt, dan schakel ik grotere middelen in, zie het als 3. in klets met jezelf om het probleem te vinden en op te lossen… door te tikken, denk ik logischer… hahahaha

    Like

    • Nu pas Dina? πŸ˜‰ hi hi ik zeg niks, maar ik ken het probleem, gelukkig durf ik dan ook wel te vragen uiteindelijk maar je wilt het toch liever zelf doen πŸ˜€ I know ❀

      Like

    • Hahaha, ja let daar even op, anders even naar instellingen en algemeen kiezen, daar vind je de instellingen van de tijd, wordpress is niet altijd erg handig met indelingen qua admin opties πŸ˜‰ Heel graag gedaan, en slaap lekker voor zo ❀

      Like

Geef een reactie

