Actueler kan haast niet vanuit huize Morgaine

Gisteravond zat ik voor het eerst even op mijn balkon, samen met Picasso, een prachtige wolkenlucht trok wederom over, ja dat is elke avond wel zo als er wolken zijn. Ik was een beetje aan het spelen met mijn camera en probeerde met de grote camera een selfie te maken, ja zo heet dat tegenwoordig, en meestal mislukken die gigantisch. Nu ook eigenlijk wel (vind ik, lol), maar ik wist niet, dat Picasso ergens op de rand van het balkon was gesprongen en achter mij zat, dat zag ik pas toen ik mijn selfie even snel bekeek. Gezien hij vaak snel is, en vooral weg van de camera, klikte ik er nog een paar af, meer om hem erop te krijgen dan mijzelf…

Actueel, gisteravond tussen kwart voor 10 en 10 uur ergens op het balkon.

Het meest actuele vanuit Huize Morgaine? Deze duifjes, ze kwamen aanvliegen rond 9 uur vanmorgen en zaten in mijn volle zicht terwijl ik net ging zitten achter mijn laptop. Ja, dit is dus mijn uitzicht als ik over de laptop heen kijk, het park, zeg nu zelf, toch veel mooier dan de voorkant op het balkon? Ik snap nog altijd niet, dat men niet ook achter balkons heeft aangebouwd, gezien we een hele brede strook groen achter hebben ook voor het fietspad start en dan die rij bomen dus alweer waar de duivies zaten. Waar het wazig is qua foto, zijn dwars door het raam genomen vanaf mijn zitplek, waar ze meer helder worden, vanuit het open raam ernaast.

Vandaag wil ik weer eens mijn palet vullen, gisteren was mijn beste vriend weer even hier en hij pakte één van mijn oudere werken, die op zich best goed is, maar nog niet 1 geheel vormt, het is een heel groot doek waar ik ook een poging van een landschap op begonnen ben. Hij heeft het altijd mysterieus gevonden, ook omdat het ergens niet klopt, hahaha en nu, zijn we ‘samen’ bezig om het wel kloppend te krijgen, want die potentie heeft het alsnog.

Wat is jouw meeste actuele nieuws vanuit je eigen huis of werk, leuke anekdote of gewoon wat je aan het doen bent, tell me about it πŸ˜‰

32 thoughts on “Actueler kan haast niet vanuit huize Morgaine

    • Picasso staat er beter op dan ik in elk geval, hahahaha Daarom moest ik ook zo lachen, want hij wil nooit op de foto πŸ˜‰ Ik dus ook, vandaar dat ik zo geniet van het uitzicht aan deze kant. X

      Like

    • Ah, jouw Mango is dus ook een weglopertje, dat had ik met mijn Felix in het verleden minder of onze Binkie vroeger πŸ˜€ Als ie ouder wordt, en jouw Mango ook, zal het vast een stuk makkelijker gaan. ~opgerold ergens in, op of onder~ hahaha

      Like

  1. Nou zeg, vers van de pers… Je had Picasso mooi te pakken zo, toch weer samen op de foto hahaha!
    Actuele nieuws: Vanmiddag vergaderd… ik organiseer samen met nog een vrijwilliger van de Pyramide het Vrijwilligersuitje in september. We hebben een leuk programma in elkaar gedraaid, dus het wordt vast heel leuk… Fijne avond! X

    Liked by 1 persoon

  2. Mooie foto’s! πŸ™‚
    Ikzelf heb vandaag een interview afgenomen bij twee Jehova’s Getuigen. Erg leuk, leerzaam, en gezellig. Alleen de uitwerking is wat minder plezierig, haha. Ben er nog steeds mee bezig…

    Liked by 1 persoon

  3. Heerlijke foto’s alerte reporter en dito fotograaf!
    Heerlijke naam ook voor je kat, je ziet dat jij een kunstenaar bent!
    Van kunst gesproken: hopelijk komen jullie er samen uit en wordt dit ongetwijfeld mooie doek van jou afgewerkt!
    Mijn actuele nieuws is dat ik de reportage van zondag klaar heb die je de volgende dagen op mijn blog zal zien verschijnen…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

