428 foto’s

En die zijn allemaal vandaag genomen, natuurlijk zijn er een aantal foto’s alweer in de prullenbak beland, maar er zijn er nog meer dan genoeg over. Hoe maak ik nu een keuze, nou, ik denk dat ik ze maar in thema’s op ga delen, plus een nieuwe categorie Almere is bij deze ontstaan.

Bijzonder wat ik nu laat zien, ze zijn niet helemaal TOP, omdat het groen in de weg zat en ik ben ook eerlijk, als dat kanon van een camera er niet had gestaan met een meneer erbij, was ik ook niet gestopt op dit punt om te kijken. Schijnbaar zitten ze er al sinds ze uitgekomen zijn, gezien er meer mensen voorbij kwamen vroegen of ze er nog steeds zaten. Ja dus!

Vier jonge Ransuilen namelijk!!! En dat in Almere!

het kanon

het kanon

Wie goed kijkt, ziet vier ransuilen op een rij, jonge uilen.

Wie goed kijkt, ziet vier ransuilen op een rij, jonge uilen.

Uil nummer 1 heeft zijn kop gedraaid. :D

Uil nummer 1 heeft zijn kop gedraaid. πŸ˜€

Ik heb dus een fietstocht gemaakt anders dan gepland, ik was op tijd wakker en voelde mij weer beroerd worden, ik mis mijn trainingen en zag dat het zo goed als windstil was, daarom besloot ik een stukje te gaan fietsen. Uiteindelijk ben ik een kant op gegaan die ik zelf niet had verwacht, waarover later meer.

40 thoughts on “428 foto’s

    • Ik kan je zo vertellen waar ze zitten πŸ˜‰ Vlakbij het Bocq van Kuffeler, De Trekhut info centrum je auto neerzetten, even oversteken, en achter die eerste bomen in de bocht πŸ˜‰ En ja, ik had geluk, als die man er niet had gestaan met die LENS, had ik het NOOIT geweten, haha

      Liked by 1 persoon

  1. Wat een kanon is dit, en dan nog mooi versierd ook, helemaal in camouflagekleuren zodat het in de natuur niet opvalt en deze meneer op die manier knappe foto’s maken kan.
    Jammer dat je je eventjes niet goed voelde en ik hoop uit de grond van mijn hart dat je ook uit deze dip zal klauteren!

    Liked by 1 persoon

  2. 400 zoveel foto’s zijn zo genomen toch? Als ik met mijn camera op stap ga heb ik er zo 1000 πŸ˜€
    Sorteren doe ik gelijk. Dan weet ik welke ik eventueel voor verkoop heb, voor stock, en welke voor mijn blog.
    Je, groen zit soms wel eens in de weg maar daar is het groen voor πŸ˜€
    Anders dan verwacht is altijd leuk.

    Liked by 1 persoon

    • whahaha ja dat groen zit in de weg πŸ˜‰ Dus jij verkoopt wel degelijk foto’s en dus met watermerk op Stock πŸ˜› en kruis erdoorheen, hahaha

      Onderweg heb ik het niet bijgehouden hoeveel foto’s ik nam, ik vond dit voor een eerste fietstocht al veel, het is wel telkens, op en af stappen en ik ben ook daar eerlijk in, kwam nog eerste bloeiende distels tegen, zo mooi, maar ben door gefietst, de observatiehut waar ik kwam, was ook een eerste keer, maar weinig actie te zien… dus ja… ik vond dit al veel, was lang geleden. πŸ˜€

      Like

Geef een reactie

