Ik kleur jou!

De titel slaat op een bijzonder kleurboek wat echt als een boek aandoet die ik van de week vond, gewoon bij de Bruna en slechts 7,99 als prijs droeg op de achterkant. Dat zijn bedragen die ik er nog weleens voor over heb om iets bijzonders in huis te halen. En zo ook dit boekje van Wilma Veen, aanradertje wat mij betreft!

De buitenkant van het kleurboek - Ik kleur jou!

De buitenkant van het kleurboek – Ik kleur jou!

Gisteravond heb ik De Wereld Draait Door op terug kijken gezet, waardoor ik later keek en daarmee stopte ergens na half 9 met die uitzending en ineens in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival viel. Ik had zin om te starten met kleuren en besloot het op te laten staan als achtergrond, echt het commentaar alleen al, en meningen zo verdeeld, dat vind ik humor!

Even later begon dan echt de tweede halve finale en 17 nummers zouden nog hun opkomst doen voor de finale van zaterdag, ik zat gewoon heerlijk te kleuren terwijl ik mij ondertussen suf zat te lachen om al die valse uitvoeringen of uit de toon, off key, whatever! Ik wist niet eens meer dat ‘wij’ Trijntje Oosterhuis hadden gestuurd en ik las op FB dat zij in de eerste halve finale al naar huis was gestuurd en 1 FB vriend was zo lief om een leuk filmpje neer te zetten van Trijntje, wat had ze aan! Een echte juten zak? My gosh! hahahaha

Ik ben net gestart.

Ik ben net gestart.

Nou goed, de avond vorderde en een andere vriendin met wie ik eerst via chat op FB een gesprek startte, vond dat het makkelijker zou zijn om even te bellen, zo leuk! En dus ging mijn telefoon en lulden we nog een uurtje met gemak even weg. Het ging over schilderen, basics en gewoon even lachen!

Haar man kwam thuis en het was ondertussen toch al best laat en dus besloot ik op de valreep mijn kleurplaat nog even af te maken en ergens net voor 12 uur is mij dat ook gelukt, ga uit vanaf half 9, tot kwart voor 12, met 1 uur gesprek tussendoor…. Best een tijdje bezig geweest dus.

het begint al te worden wat ik voor ogen heb.

het begint al te worden wat ik voor ogen heb.

En vandaag, ja vandaag, het stond al zeker 3 weken vast, Natasja kwam! Van Natasja’s Lifestyle, en my God, wat hebben we gelachen, hierover later meer, ik ben het nog even aan het verwerken met een grote lach op mijn gezicht.

Ik voelde mij, is een mini update, in elk geval al een stuk beter in mijn vel zitten, nog een klein beetje, een grote fietstocht naar de stad zal ik nog niet maken vandaag, ik blijf liever dichter bij huis, maar de maag en het boeren lijken voorbij, dus nu nog alleen de darmen even meer rustig krijgen. Maar geloof me, een ochtendje en deel middag samen lachen werkt echt heel goed om je veel beter te voelen.

Deze foto vandaag bij daglicht genomen, het resultaat van slechts 1 pagina.

Deze foto vandaag bij daglicht genomen, het resultaat van slechts 1 pagina.

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes en beterschap wensen.  ❀

38 thoughts on “Ik kleur jou!

  1. Leuk kleurboek! Ik heb in de winter ook wel een paar keer gekleurd in wat boeken van de Action, erg ontspannend om te doen maar nu is het alweer een tijdje geleden. Op de een of andere manier pak ik nu eerder een boek of ga ik wat zitten bloggen. Wij hebben vandaag op het werk heel wat afgelachen, gewoon van die heerlijke domme kantoorhumor, zo lekker om je weekend dan zo te beginnen!

    Liked by 1 persoon

    • Heerlijk om te lezen, humor is zo belangrijk, elke dag kunnen lachen πŸ˜€ En ja, als het zomer wordt, ga ik dus juist meer en vaker schilderen of kleuren dus, omdat het licht dan zo heerlijk is van nature πŸ˜‰

      Like

  2. Regenboogjes, daar hou ik van. Iemand leerde me de uitspraak: Je hebt alle kleuren nodig voor een mooie regenboog. Daarmee bedoelend dat we allen mogen zijn zoals we zijn, want enkel dan kan de perfectie zich tonen. Het is een uitspraak die nog vaak in mijn hoofd klinkt.

    Liked by 2 people

    • Mijn moeder vertelde mij ooit, dat in wit alle kleuren zit, van de regenboog, primair, ik was een jaar of 4… en dus in de kleuterklas toen we weer mochten verven, mengde ik alle kleuren op tafel, en hoppa… geen wit maar een smerig goedje bleef over…. πŸ˜‰

      Like

  3. Dit ziet er vrolijk uit, toch is het niks voor mij. Wel woon ik in een huis vol stiften, potloden en kleurboeken πŸ˜‰

    Fijn dat je een leuke date hebt gehad met Natasja

    Liked by 1 persoon

  4. Dat zijn idd leuke prijzen en mss ga ik er wel om want mijn nichtje is bijna jarig, en die kleurt graag.
    Jij hebt ook je best gedaan zie ik.
    Bezoek is altijd leuk. Nee, meestal. Soms kan het tegenvallen natuurlijk.

    Fijn dat het boeren voorbij is. Dat zal je maar hebben zeg. πŸ˜€ ik kan me er niets bij voorstellen want boer zelden.
    πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

    • ik dus ook niet, dat boeren, vandaar dat het echt een symptoom is of was bij mij, hahaha en als je dat kleurboek niet kunt vinden in de stad John, dan kun je op de link van de Bruna klikken en bestellen en laten bezorgen πŸ˜‰

      Like

  5. Wat een enorm leuk kleurboek! Dat ik net een nieuwe boek heb gekocht, maar deze is echt super leuk! Had ik deze maar gekocht! Krijg weer helemaal zin om te kleuren!

    Nog heel vele beterschap!

    Liked by 1 persoon

    • Als je nog wat over hebt, hahaha dan koop je deze er toch ook nog bij, heel eerlijk, het is een wir wat van kleurboeken, heb ook die van Monet al maanden liggen, maar nog niet eens een blad echt open geslagen om te starten… het wordt een beetje teveel nu, hahaha En ik ga nu eerst even boodschappen doen, en kom later de bloglovin posts nog even tackelen πŸ˜‰ Daar zit jij ook nog tussen!

      Like

    • Hahaha ja het is echt hot hier om er een paar minimaal te hebben, als het nog kan, overval een Bruna of een andere boekenwinkel en neem goede spullen mee terug naar China, echt, het doet heel goed op vele momenten πŸ˜€ Het geeft ook energie, en brengt je vaak tot rust. Er bestaat niet zoiets als kleurentherapie πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

