Sharing is Caring | TAG

Deze tag is gemaakt door Sammie van Zo Sammie en Zo, ik las hem vanaf het eerste uur en besloot dat ik misschien ooit eens deze tag zou gaan doen. Maar dat hoefde niet wat ik kreeg de TAG van Bright Morning Dew, ontzettend leuk, dank je wel Danielle!

Hier gaan we dan! (en wat een rot tag eigenlijk met al die linkjes maken, lol)

Van wie is het laatste blogje wat je gelezen hebt en welke was dat?

Het heet HI..! van Inisght Moments.

Welke blogpost heb je als laatst opgeslagen en waarom was dat?

Dat is nu van Daily dose of Rose, omdat zij mij ook alweer een TAG heeft gegeven welke later Online zal komen. Eén per keer en het wanneer zie ik ook nog wel even.

Deel jij wel eens een blogje van een andere blog op een social media kanaal? Via welk kanaal doe je dat dan?

Eigenlijk deed ik dat niet, maar nu een aantal keren wel, via FB, mijn Morgaine’s Passions pagina daar en het laatste is vandaag geweest, mijn gastblog die ik schreef voor Roos. (Dat wisten jullie nog niet, bij deze, dit is al deel 3 en er komen er nog zeker 2 aan op de komende zondagen, dank je wel Roos voor deze leuke kans!)

Bij welke 3 bloggers kom je dagelijks?

Eigenlijk bij geen enkele, omdat ik er zelf niet elke dag ben. Ik lees wanneer ik tijd heb en ik blog dan meestal ook wel gelijk of erna. Mijn mailbox is weer leeg op dit moment ik ben weer bij. Maar zij die ik lees en dagelijks iets neerzetten, bezoek ik dan ook zodra ik er ben. Ik weet niet eens wie er dagelijks is. Behalve Di Mario bijv.

Welke blogpost vond je erg nuttig de laatste tijd?

Ik kom weer terug op Insight Moments, afgelopen donderdag zat ik niet zo lekker in mijn vel en heb zelfs even mijn moeder gebeld om dat kwijt te kunnen raken. Uitgeput voelde ik mij ook en diezelfde dag las ik een stukje bij Insight Moments om mij direct beter te voelen.  ~KLIK~

Bij welke blogger leer je vaak iets?

Echt leren vind ik een groot woord, wat wel dan? AhA momenten, lezen en voelen dat het klopt ook voor mijzelf, op dezelfde golflengte zitten, wat anderen dan weer veel mooier kunnen verwoorden dan ik dat kan of wil. Saar van Galabria is hier een mooi voorbeeld van.

Is er nog een leuke DIY die je laatst gezien hebt?

Deze zie ik elke week op mijn werk, maar jullie willen weten op internet natuurlijk. Nee, eigenlijk niet! Dit komt omdat ik best wel ouderwets ben en nog altijd boeken haal in de bieb en vandaar uit werk of op zoek ga naar echte boeken. Echter kan een idee wel via internet komen maar dan puzzel ik het meestal zelf uit en DIY mijn eigen gang. Dit komt ook omdat ik een zeer creatieve moeder en oma’s had en ga zo maar door, dus ik doe het al vanaf kind af aan DIY op allerlei fronten, en ik leer het of van hen, of zoals gezegd, we vogelen het uit met echte boeken. Echter neem eens een kijkje bij Els! Van Nobody Else 😀

Het laatste recept wat je las, bij welke blogger was dat?

Foodie Friday bij Bente, haar zie ik graag en dus ook op vrijdags kijk ik even wat ze dan weer voor recept neer heeft gezet. En zeg nu zelfs, deze aarbeientaart met zelf gemaakte custard ziet er toch heerlijk uit!

Bij wie moest je het laatst hard lachen en om welke blogpost ging dat dan?

Deisy, van Visonary Life, ze zet elke zondag haar column, stukje neer wat Pretty Genius heet, nou ja, lees het zelf maar!  (welke ik vandaag dus ook gelezen heb, al moet ik bij velen vaak lachen, jullie schrijven stuk voor stuk top met zoveel humor!) Maarruh, echt, Dina kan er ook wat van hoor! jeetje, hahaha die twee wil ik dan ook met gemak door elkaar halen, waarom? Ja duh! 😉

Er zijn een hoop bloggers met schitterende foto’s, noem er eens 3 waarvan jij vindt dat de foto’s altijd zo mooi zijn:

 Gerda YD,

Curieuzeneuze mosterdpot en

Nancy,

maakt ook prachtige foto’s, en het leuke is misschien wel? Dat deze 3 dames allemaal Belgisch zijn 😀 De eerste twee ken ik al heeeeeeeeeeel lang, Nancy is van nu, per ongeluk ooit gevonden, of zij mij.

Is er een blogger waarvan je de layout heel gaaf vindt?

Uhm… nee, ikke blondt zijn, het enige waar ik op let zijn de kleuren. Soms kom je weleens op blogs waar knalrood de achtergrond is, wit de letters en dan comic sans of zo zelfs nog en dan ook nog? Gele zijbalk en ga zo maar door, geloof me.. dan ben ik weg! Ik let verder op de inhoud en niet op de lay out.

Heb je nog leuke nieuwe muziek ontdekt via een blogger? Bij wie heb je dat nummer gespot?

Uhm nee, het is zelden dat ik de tijd neem om echt de muziek te gaan luisteren, soms zeg ik zelfs dat ik later kom luisteren, dat wil ik dan ook, vervolgens vergeet ik het weer, omdat ik vaak al de radio aan heb zelf en ja… Vaak ken ik nummers ook al, daarom gooi ik zelf ook amper muziek online omdat ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt de tijd nemen om werkelijk te gaan luisteren. Echter zowel Sammie doet elke zaterdag een muziektip en Lies doet wanneer ze tijd heeft mee aan Singing Sunday.

Is er een blogpost die je zo leuk vond of juist zo boeiend dat je vindt dat iedereen die eens moet lezen? Welke is dat dan?

Als ik deze tag direct had ingevuld toen ik hem kreeg, had ik gezegd nee, boeiend is ook niet het juiste woord, maar de inzichten van Insight Moments deden het hem zoals boven al eerder vermeld, haar stuk over de Nieuwe Tijd, heb ik met een aantal mensen gedeeld omdat ik ineens op FB met name allemaal vrienden las die niet lekker in hun vel zaten.

En ik heb afgelopen woensdag nog een blog van BeSabine voor zitten lezen aan mijn dochter, haha, over het halen van je rijbewijs in Colombia.

Veel bloggers hebben iedere week een terugkerend onderwerp. Naar welke post kijk jij altijd uit en bij wie is dat?

Ja, best leuk, maar dit kom ik vanzelf wel weer tegen als ik mijn leesrondes doe en geniet daarvan. Ik ken iemand die E-L-K-E  D-A-G 2 terug kerende onderwerpen heeft als een vast item. De spreuk van de dag en Dit was het nieuws, bij Di Mario en dan ook nog andere leuke dingen die je elke dag kunt zien en lezen, of bekijken, bij hem wil ik nog weleens wat vaker een filmpje kijken, omdat het niet om muziek gaat, maar andere leuke of wijze zaken 😀

Is er een blogger die je pas net ontdekt hebt?

Niet eentje, maar zeker 3. Hello Natasja’s Lifestyle! En Brunette Beauty Girl! En echt heel recent omdat ze net een dag of 3 bekend is bij mij? Aseret Enjoying Life!

Tag nu 3 bloggers om deze tag in te vullen en vergeet ze niet te vertellen dat je dat gedaan hebt ; )

Ja, ik had dus Bente in mijn hoofd, maar die is al getagged, hahaha dus op naar 3 anderen.

  1. Natasja’s Lifestyle ( kan ze van leren) 2. Roos van Daily dose of Rose (ze werd nooit getagged vertelde ze mij terwijl ze mij aan het taggen was!) 3. Sabine van BeSabine (omdat ik echt ontzettend geniet van haar liefde en avontuur om hem te volgen naar Columbia)

Zo, dat zijn een hoop linkjes, en hoeveel hebben jullie er nu werkelijk aangeklikt om daar te gaan kijken? 😛

Geplaatst in Tag

52 thoughts on “Sharing is Caring | TAG

  1. Owh.. kan ik ze aanklikken. Ik heb die van Di Mario zo wie zo niet aangeklikt 😉 Hahahaha, ik ga straks nog eens kijken, want ik moet nu Shirel naar school brengen. Leuk dat ik genoemd word in je tag. Ik kom zeker terug. ( ik laat gewoon de pagina openstaan.. dan vergeet ik het ook niet)

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Altijd leuk en bij jou wil ik nog eens wat muziekjes gaan luisteren maar ik heb nu alweer de radio aan, hahaha Erg leuk om te doen ook, ook al zit er veel werk in deze tag 😉

      Like

    • Dina, ja droogkloot qua humor gewoon, ben ik ook, maar kan dat meestal niet verwoorden zoals zij dat kan, hahaha geweldig!

      En ga je gang, dat had ik al door, vandaar dat ik het gezocht heb in mijn vaste leeskring waarvan ik zie dat men bij elkaar komt maar niet daar waar nog meer moois staat 😉 Have fun!

      Like

  2. Leuk dat je deze tag ook hebt ingevuld! Altijd leuk om zo weer nieuwe bloggers te ontdekken! Ik heb in ieder geval de 3 blogs bekeken met mooie foto’s en kan je daarin inderdaad gelijk geven! Prachtig om te zien!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik zet dit log bij mijn favorieten zodat ik – wanneer ik daar aan toe kom – op al jouw linkjes kan klikken. Gewoon als gebaar van respect voor al die moeite die jij je hebt getroost.

    Liked by 1 persoon

    • Niet echt getagged, als in door gegeven maar je mag hem doen! Als je het leuk vindt, jij hebt eerder meerdere vermeldingen voor anderen om jou te lezen en te vinden, hahaha Heel graag gedaan, het was nu eenmaal zo 😉

      Like

  4. Ooo Morgaine, blij mijn stekje tussen de fotoblogs te zien staan, je hebt er dus blijkbaar wat aan. Soms twijfel ik wel eens of wat ik doe geen parels voor de zwijnen zijn (figuurlijk dan, ik wil mijn volgers niet met dit soort dieren vergelijken hihi) dus zo nu en dan doet een schouderklopje goed!

    Liked by 1 persoon

  5. Pingback: Sharing is Caring Tag - Liever Voordelig

Geef een reactie

