Party!

Ja en nu wil men een verslag van een verjaardag die heel gewoon is verlopen voor ons. Met een kleine familie valt er weinig te vertellen. Vooral als deze familie niet zo op internet gepresenteerd wil worden. Ook al zijn de conversaties nog zo leuk, vol humor en was het super gezellig.

Mijn nicht kwam nog aanzetten met snoepjes in alle smaken, ja de echte smekkies van HP uit Engeland, eigenlijk een cadeau van haar vriend die mee moesten naar deze verjaardag, en nee ik heb ze niet geprobeerd. De kots-smaak zit er ook echt tussen en gras, aarde en zelfs bier… have fun tasting! πŸ˜‰

Smekkies in alle smaken

Smekkies in alle smaken

Een verslag maken is eigenlijk terug gaan in de tijd voor meesten? Bedenk hoe het vroeger was bij je opa en oma bijvoorbeeld, alle familie leden kwamen, drankje, hapje, stokbroodjes, soepje en een hoop andere lekkernijen en een paar afzeggingen.

In afwachting totdat iedereen er is!

In afwachting totdat iedereen er is!

Dan heb je ineens teveel, dus heb ik voor mijn nicht een salade staan maken die ze mee kon nemen, soep in een grote bak met deksel en stokbrood. De BFF van mijn dochter was vergeten vrij te vragen en niemand wilde van dienst ruilen met haar. En dat waren direct 2 mensen minder. De vriend van mijn dochter, moest werken onverwacht en kwam vast te zitten met het OV vanuit een andere stad naar hier en kwam pas om 21.44 uur bij zijn eigen huis thuis. Mijn ouders hebben hier gegeten net als mijn dochter en rond 8 uur hadden we het wel gehad met zijn allen.

Eindelijk mag ze het uitpakken

Eindelijk mag ze het uitpakken

Het familie cadeau, voor het eerst in jaren weer eens 1 groot cadeau met zijn allen bedacht en gekocht en geregeld voor mijn kind. En ja ze is er super blij mee!

Even spieken

Even spieken

Wij kochten samen een digitale camera voor haar, ze heeft exact dezelfde als ikzelf heb, en is vandaag lekker aan het uitproberen en uitvogelen.

Na heel veel jaren wensen, heeft ze eindelijk haar eigen camera :D

Na heel veel jaren wensen, heeft ze eindelijk haar eigen camera πŸ˜€

Ik ga vandaag even niets doen, of dat waar ik zin in heb, dit noem ik een crashdag, na een halve week rennen en vliegen plan ik deze altijd in. Een dag met een kruis erdoor even niets, behalve mijzelf verwennen, dat heb ik wel verdiend πŸ˜‰

32 thoughts on “Party!

  1. Je lijkt blij te zijn met alle presentjes! In Nederland waar de Smekkies in alle smaken ooit ook te koop, maar die heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien in de winkels. Eet smakelijk πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • hahahaha Sammie, geeft niet, ik heb jou gevonden dankzij haar πŸ˜‰ Mijn hele begin lijst kwam door haar zelfs, ze had ergens een blog lijst neer gezet van de 10 bloggers die zij graag volgt, lol, maar toen kwam ik, en ging zij de examentijd en werktijd in, daar komt het door πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

  2. Gaaf cadeau! Smekkies ken ik niet…Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar deze snoepjes. Een feest hoeft niet groot te zijn ik zou zelfs in m’n uppie een feestje kunnen bouwen haha. Leuke foto’s om te zien!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

