Boodschappenlijstje

Als dit toch eens zo simpel was vandaag ;-)

Als dit toch eens zo simpel was vandaag πŸ˜‰

Ik ben dus al druk bezig in huis, was loopt, vaatwasser loopt, de taart staat in de vriezer en kan er vanavond uit, nu nog koelkast uitruimen, alle snaai die al in huis is naar boven halen uit de box + frisdranken. En de boodschappenlijst voor verse spullen ligt ook al klaar.

Rest mij nog vandaag, huisje verder aan kant, stofzuigen, dweilen, ruimte maken voor stoelen, tafels leeghalen, en dochter heeft nog gevraagd of ik even een boek wil halen in de bieb.

Kortom, tot zondag of maandag denk ik πŸ˜‰ Ik wens iedereen een zeer prettig weekend toe!

18 thoughts on “Boodschappenlijstje

Geef een reactie

