Verwacht het onverwachte!

Als je open staat voor het onverwachte dan kunnen er een hoop leuke dingen gebeuren. Elke dag probeer ik het onverwachte te verwachten, natuurlijk in positieve zin. Goed nieuws, een leuke ontmoeting, leuke gesprekken hier of daar of zoals in de afgelopen week, een heleboel onverwachte dingen die ik niet verwachtte.

Balance 3D 90x70 canvas: verkocht

Balance 3D 90×70 canvas: verkocht

*Koningsdag, ik bleef thuis, bewust. Lekker niks doen, op tv naar het hele gedoe kijken, mijn mening vormen over kleding en schoenen, zo nu en dan is dat leuk. En lekker samen met Picasso een 2de zondag gevormd.

*Dinsdag, ik wilde gaan trainen om dan naar mijn vrienden toe te gaan die op vakantie waren en ik hun kat Anna zou gaan verzorgen en ja, natuurlijk kijk ik dan ook even rond. Echter, belde mijn dochter, ze was onverwacht vrij en vroeg of ze langs mocht komen. Samen hebben we alvast wat boodschappen gedaan voor haar verjaardag. Het trainen kwam er niet meer van, natuurlijk ben ik wel bij Miss Anna geweest.

* Woensdag, een beetje gerommeld in huis en zo ook ergens nog het verzoek gekregen of ik een gastblog bij haar wil gaan schrijven, hierover later meer, maar in mail was het al gezellig. Een rustdag en het bleef een rustdag met gerommel in huis en toch, sprak ik ook even mijn benedenbuurvrouw, en ze vroeg of alles goed ging. Natuurlijk gaat alles goed alleen… ik loop wat achter. Het is woensdag, en het gevoel zei mij dat het dinsdag was. Ze moest keihard lachen, zij had het ook omdat we een 2de zondag hadden gehad. Alleen zij heeft een schoolgaande dochter nog op de lagere school, en dus is het ritme iets sneller terug.

Spiritual Rebirth, doek 60x50 verkocht

Spiritual Rebirth, doek 60×50 verkocht

*Donderdag, een drukke dag! In de ochtend bezocht ik Miss Anna weer op en zorgde ervoor dat het huis weer lekker fris en aan kant was, morgen gaan mijn vrienden weer thuis komen. Alles liep gesmeerd en heerlijk geknuffeld met Anna. De middag was het tijd voor mijn vrijwilligerswerk, mijn collega ook op vakantie maar een hele leuke invalster trof ik, die net zo goed en leuk kan lullen als ikzelf dat kan als ik wil, hahaha We hebben fun gehad samen met de groep.

*Vrijdag, voor één keer, omdat het komende dinsdag bevrijdingsdag is, fysiotherapie in de ochtend, de behandeling. Ik wilde onder het trainen uitkomen, had er geen zin in. Maar de sadist (mijn fysiotherapeut) vond dat ik toch moest lopen nog even. En zette mij op helaas de lege loopband, nou die 30 minuten waren niks eigenlijk en ging zelfs lekker. Wist ik ook wel, ik was hem gewoon aan het plagen πŸ˜‰ Humor is belangrijk daar, gelukkig wel! We houden met zijn allen de spirit erin, waarvoor we er ook bezig zijn.

Eenmaal thuis, zat ik net, nog in mijn sportkleding ging de bel, mijn beste vriend kwam langs maar ik zat ook even met één van mijn vriendinnen even te chatten. 22 Mei hebben we een date samen, ga ik haar even helpen met wordpress achter de schermen en gewoon gezellig even samen zijn.

Mijn beste vriend bleef tot rond half 2 a 2 uur, ik was moe, 2 dagen wekker en op verkeerde momenten inslapen overdag, nu ging ik nog even terug naar bed, na heerlijke gesprekken, fijne massage en ik was vertrokken, ergens rond 5 uur, voelde ik mij al een stuk beter! Fysiek.

Hearts in Motion, doek van 100x120 cm, cadeau

Hearts in Motion, doek van 100×120 cm, cadeau

*Zaterdag, wow, wat een energie, welke ik gebruikt heb om te rusten. Dit klinkt gek, maar ook om te slapen of te rusten, heb je energie nodig, als je daarover heen bent, dan ben je al te ver eigenlijk. De komende week in mijzelf opnemend, die ontzettend druk gaat worden. Besloot ik, om de was te doen en ondertussen lekker Netflix en Popcorn te gaan kijken, wat series en gewoon niks doen. OkΓ©, een boodschapje, even de frisse lucht, maar verder lekker niks! Ik heb genoten.

*Zondag, vandaag? Ik heb nog geen idee, maar het kriebelt nu al, terwijl ik nog aan de koffie zit, wil ik schrijven voor het gastblog wat mij gevraagd is. Als ik om mij heen kijk, dan ‘moet’ ik de vloeren doen, mijn bed verschonen is een vast item in het weekend. Kortom, vandaag weer even een druk dagje. Wel op mijn eigen tempo, rustig aan en daarna zie ik verder.

Zomerlucht of roze bloesem 50x50 is nog beschikbaar

Zomerlucht of roze bloesem 50×50 is nog beschikbaar

De komende week, wordt het druk, vanaf woensdag met name, en dat zal duren t/m zondag. Daarom neem ik nu al rust en doe ik weinig. Woensdag is mijn dochter namelijk jarig en zal ik starten met huis opruimen en gastwaardig te maken. Boodschappen doen voor hen die blijven eten, koken, en zo meer. Ze viert het pas op zaterdag, maar ik heb ook gewoon mijn trainingen ingepland en een andere vriend is ook nog jarig komende vrijdag. Even wat leuks shoppen, wat ik al in mijn hoofd heb.

Het gaat in elk geval een zeer bruisende week worden, dat weet ik nu al. En ik zie ernaar uit!

32 thoughts on “Verwacht het onverwachte!

  1. Een hele week in een blog gepropt πŸ™‚ Daar ga ik zelf maar niet aan beginnen. Trouwens, veel mensen raken in de war als er een vreemde dag in de week zit.
    Niet zo gek ook. Ik heb het zelf ook af en toe. En je chatpartner van vrijdag reageert als eerste πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Ze is meer dan dat John, ze is ook een vriendin en een oude klasgenote van mij πŸ˜‰ We hebben history, hahahaha En ja, als er 2 zondagen inzitten in zo’n week, kan het voor je bio ritme echt heel vreemd verlopen, hahaha gelukkig is ALLES goed gegaan, qua afspraken en herinneren in de rest van de week πŸ˜‰

      Like

    • Afgewisseld, zonder het op te merken, zo gaat het meestal bij mij, slechts een paar vaste afspraken of dingen te doen, en lekker veel rust, denk ik, uhm… NO… hahahaha heerlijk inderdaad, zeker als je erop terug mag kijken als zeer leuk en gezellig πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

    • Dank je wel, die wijsheid kwam een keer zomaar tot mij, toen ik met een vriendin zat te chatten nog die moe was, maar toch niet kon slapen, en toen sprak ik die woorden ineens zomaar uit… ‘om te kunnen slapen heb je ook energie nodig.’ Ik noem het maar een heldere universele ingeving, hahaha er viel ook voor mijzelf heel veel op zijn plaats πŸ˜‰

      Like

  2. Leuke week heb je gehad zeg! Is ook heel goed dat je dat allemaal opschrijft. Ikzelf moet vaak heel hard nadenken wat ik ook alweer heb gedaan een paar dagen daarvoor πŸ˜‰ Mooie schilderijen trouwens!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

