Kunst?

Toen ik pas begon met bloggen, het is tijd om eens wat meer van mijn werken te laten zien, en jou te laten weten dat je altijd welkom bent in mijn Atelier. Klik op “Vieuw Original!!!” OM het hele verhaal en werk te zien.

Morgaine's Passions

Ik lees net op het blog van Dinastie een stukje over kunst, dat mensen zich kunnen vergapen aan kunst wat echt iedereen zou kunnen maken. Dit ben ik wel met haar eens, maar dan is er ook kunst, waar ook ik als autodidact kunstenares nog altijd mijn vraagtekens bij zet. Een landschap bijvoorbeeld lukt mij voor geen meter en zou ik zo graag willen kunnen.

Ik probeer het dan ook wel, maar ik moet altijd lachen om het resultaat wat eruit komt, echter is men wel weer gek op het kleurgebruik bijvoorbeeld. Ja, prima, maar ik wil dat het klopt! Oefening baart kunst en ik heb mijn oom beloofd, die het wel kan trouwens, maar ik zie hem te weinig helaas, dat het eerste landschap wat ‘klopt’ voor hem zal zijn.

Goed, waar ik wel goed in ben dan? Naar zeggen van anderen, en ja ook kunstenaars die wel één of…

View original post 261 woorden meer

4 thoughts on “Kunst?

  1. Landschappen zijn feitelijk niet moeilijk. Toen ik het woord las net kreeg ik al een idee over lucht, dijk, inlaag… Ik zie de kleuren ook al voor me.
    Waarom moet ik doorklikken trouwens? Daar ga ik eventjes niet aan beginnen mevrouw 😉

    Like

Geef een reactie

