Lente in huis

 

 

 

Op het blog van Dinastie, zag ik het leuke potje met bolletjes staan, heb jij de lente al in huis vraagt ze?

Ja, ik had ze in huis, en nog wel, maar ze zijn al uitgebloeid, wie weet tijd voor een paar nieuwe potjes nog, maar er zijn nu ook nieuwe potjes in huis gekomen waar ik straks even mee aan de slag wil, De Moestuintjes van AH namelijk, ik heb al 5 potjes, wat het allemaal is weet ik nog niet, dat weet je pas als je een potje hebt opengemaakt. Eentje is in elk geval brocoli, of het mij gaat lukken hier op de flat, geen idee! Het brengt wel memories terug van vroeger, toen mijn opa nog een moestuin had, al ging het zaaien toen heel anders dan met die potjes.

Straks komt mijn dochter op bezoek en hoop ik wordpress beter te leren kennen achter de schermen, bovenal, wil ik haar lekker verwennen en gewoon lol maken vandaag.

In het wekpotje zitten narcisjes in, deze waren voor 1 dag verkrijgbaar bij de AH.

DSCF0891 DSCF0900

 DSCF1016 DSCF1019

8 thoughts on “Lente in huis

  1. Heerlijk om zo de lente alvast in huis te halen hè? Ik ben ook weer tulpen gekocht, staan altijd zo leuk en gezellig op een dienblad… veel plezier met je dochter en succes met het uitdokteren van wordpress, zo lastig is het niet hoor!

    Like

    • hahaha, we zijn eruit, en ik ben eruit, ik deed iets met linkjes maken wat niet hoeft 😉
      Daarbij, wilde de sidebar niet werken, maar die zat ook niet in de template, die optie moet er wel zijn, zo blijkt!

      Like

  2. Leuk hè, die moestuintjes van de AH. Ik heb ze vandaag ook gezaaid 🙂 En gezellig wat lente in huis, leuk idee zo in dat weckpotje! Hopelijk heeft je dochter je kunnen helpen met wordpress.

    Like

Geef een reactie

