50 shades of grey art

art30Ja, natuurlijk, dit werk wat ik hier nu toon is al bestaand. Het is al gemaakt nog ver voor de boeken uit kwamen, maar nu kunnen er natuurlijk mensen zijn die er interesse in hebben, 50 shades of grey art werken van mijn eigen hand.

Het werkje boven is gemaakt van 100% houtskool en is ook op canvas gemaakt in kleur. Het heet al submission.

Dit onderste werkje is 100% gemaakt van grafiet, het is een A4 formaat. Bij interesse kun je contact opnemen. Ik ben ook te vinden op FB en wel als; Atelier Sutherland – Art from the Heart

Naughty

6 thoughts on “50 shades of grey art

    • Ah lieverd, dat dacht ik vroeger ook, als je ooit zou willen, ben je van harte welkom om eens een dagje te kliederen en dan zal ik jou laten zien dat je het vast en zeker ook in de vingers hebt 😉

      Like

Geef een reactie

