Tonight, Ladies Night, 50 Shades of Grey

En ik ben erbij, samen met nog 2 vriendinnen, 1 van mijn vriendinnen had het in december, begin december al opgemerkt, de ladies night van heden avond. De wereldpremière van 50 Shades of Grey.

Het was gisteravond al in RTL-Boulevard, normaal kijk ik dat niet, maar het was de opening en ik liep nog heen en weer om mijn avondeten op tafel te krijgen. Omdat ik ga, bleef ik even hangen natuurlijk 😉

Ik persoonlijk heb de boeken NIET gelezen, ik mocht dat niet, lol, dit klinkt gek, maar ja, als je het zelf echt beleefd en je Lief zegt dat er geen hol aan is, na boek 1 stopt Hij al met lezen, ja dan… Maar anderen lazen het, en zeiden eigenlijk hetzelfde.

Wie weet is het bedoeld voor de huisvrouw die vast is komen te zitten, maar die ene vriendin, die dit geregeld heeft, mij heeft uitgenodigd, ken ik nog niet zolang, en weet dit stukje van mijn leven dan ook niet zozeer. De andere wel, al heeft zij er weinig mee, hoeft ook niet, dat is mijn ding en die van mijn Lief.

Maar zij, probeert mij, na het wel gelezen te hebben, uit te leggen hoe die relatie in elkaar steekt van…. Mr. Grey en ik weet niet eens hoe zij heet in dat boek of de boeken, lol… Tsjah, wat zal ik nu eens aantrekken vanavond, er mogen speeltjes mee, zal ik mijn zwepen meenemen dan maar? 😉

Ik ben ontzettend benieuwd in elk geval, dat zeer zeker, maar het is nog vroeg, en heb eerst nog een andere afspraak vandaag. En vanavond ga ik kijken en hopen dat het gewoon leuk is.

50 shades of grey

3 thoughts on “Tonight, Ladies Night, 50 Shades of Grey

Geef een reactie

